خبرگزاری کار ایران

حمایت همه جانبه اسطوره شیاطین سرخ از ستاره فرانسوی

گیگز: طرفداران منچستر باید بابت پوگبا ذوق‌زده باشند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۲۳

ستاره بازنشسته و ولزی تیم من یونایتد به تمجید از پول پوگبا پرداخت.

به گزارش ایلنا، رایان گیگز بر این باور است که پل پوگبا، فصل آینده عملکرد درخشانی در منچستریونایتد خواهد داشت. پوگبا پس از آنکه تابستان گذشته، گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد، نمایش‌های فوق‌العاده‌ای در ترکیب یونایتد نداشته است و با این تیم تنها توانست به رده ششم لیگ برتر برسد.

اما او در فینال لیگ اروپا درخشید و در برد 3 بر 2 فرانسه مقابل انگلیس در استاد دو فرانس هم عالی کار کرد. گیگز، کارشناس تلویزیونی بازی پس از این مسابقه گفت: «اگر طرفدار یونایتد باشید باید با دیدن نمایش پوگبا در امشب ذوق‌زده شوید. اگر او در ادامه هم به این شکل بازی کند، باید بی‌صبرانه منتظر فصل بعد باشید. او امشب همه کار کرد.»

یان رایت و لی دیکسون، دو کارشناس دیگر بازی هم تحت تاثیر پوگبا قرار گرفته بودند. رایت گفت: «بازیکنان باید به خودشان می‌گفتند حالا که پوگبا روی فرم است، باید نزدیک‌تر به او بازی کنند. زمانی که آنها ده‌نفره شدند، تازه بازی پایاپای شد اما ما در نیمه دوم هیچ فرصتی نداشتیم. پوگبا بازی دلخواهش را انجام می‌داد چون خط میانی ما زیاد به او نزدیک نمی‌شد و وقتی هم نزدیک می‌شد، او می‌توانست بازیکنان ما را از پیش رو بردارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز