خبرگزاری کار ایران

سعیدی مبارکه مطرح کرد:

کمیته ملی پارالمپیک باید بتواند به‌ عنوان یک نهاد غیردولتی کار کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۰۶

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس معتقد است کمیته ملی پارالمپیک طبق قانون باید بتواند به‌عنوان یک نهاد غیردولتی همچون کمیته المپیک فعالیت کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، زهرا سعیدی مبارکه با اشاره به عدم تفکیک کمیته ملی المپیک از پارالمپیک با وجود تصویب قانون آن در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از دلایل روند آرام و البته قابل انتقاد این جداسازی به مسائلی همچون تفکیک ساختمان و نیروی انسانی مربوط می‌شود در هر صورت این اتفاق باید کاملا کارشناسی شده و با دقت انجام شود تا کمیته پارالمپیک پس از جدایی متضرر نشود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت‌های بسیاری که در پی جدایی کمیته المپیک و پارالمپیک وجود داشت، افزود: این مخالفت‌ها کار را حساس‌تر می‌کند بنابراین نمی‌توان به مسئولان مربوط به منظور تفکیک هر چه سریع‌تر در این خصوص فشار آورد.

وی همچنین با بیان اینکه اگرچه قانون انتزاع کمیته المپیک از پارالمپیک تصویب شد اما بسیاری از کارشناسان و مسئولان وزارت ورزش و کمیته آن را به صلاح نمی‌دانستند، با این وجود احترام به قانون وظیفه‌ای است که باید در راستای آن حرکت کرد. عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس همچنین اضافه کرد: کمیته ملی پارالمپیک طبق قانون باید بتواند به‌عنوان یک نهاد غیردولتی مستقل همچون کمیته المپیک فعالیت کند، البته ارتباط خود را با وزارت ورزش و جوانان حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز