خبرگزاری کار ایران

با کی روش همه چیز امکان پذیر است

فتح الله زاده: برای روحیه گرفتن تیم‌های دیگر استقلال هر 30 سال یکبار 6 گل می‌خورد!

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۵۷

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران درباره شکست سنگین آبی‌ها برابر العین امارات اظهار داشت: استقلال هنوز پر افتخارترین تیم ایران در آسیا است. هر 30 سال یک بار استقلال 6 گل می‌خورد و این هم برای این است که تیم‌های دیگر روحیه بگیرند و ناامید نشوند.

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: من به همه دست‌اندرکاران فوتبال ایران تبریک می‌گویم. کی‌روش واقعا کار بزرگی را انجام داد و از این صعود به شخصه خیلی خوشحالم این پیروزی‌ها حق ما است، همه در آن نقش داشتند. ما باید تلاش کنیم تا در جام جهانی 2018 در مرحله حذفی این رقابت‌ها حضور داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به دور دوم مسابقات حذفی جام‌جهانی صعود کند یا خیر تصریح کرد: با کی‌روش همه چیز امکان‌پذیر است. یک مسئله‌ای که از دید کارشناسان دور بوده این است که ایشان چندین بار تیم ملی را زیر و رو کرده است اما تیم ملی همیشه به راه موفقیت خودش ادامه داده. ما درایران پتانسیل عظیم بازیکن داریم که کی‌روش توانسته از آن استفاده کند. همین که تیم ملی گل نمی‌خورد یک فن و تدبیر است که باید مسلح به علم آن بود که کی‌روش چنین سلاحی را که همان علم بالا  است در اختیار دارد.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص اینکه در گذشته وی استاد بمب ترکاندن بود و حالا شرایط استقلال در نقل و انتقالات چطور می‌بیند بیان داشت: موضوع بمب و ترقه نیست. به بهانه اینکه بخواهیم صرفه‌جویی و بازیکن خوب نگیریم مورد قبول هوادار نیست. ما باید  همیشه بهترین‌ها را خریداری کنیم مثل اینکه بخواهید لاغر شوید اما فقط در خوردن صرفه‌جویی کنید، باید از طریق علم این عمل را انجام داد تا عوارضی نداشته باشد. بازیکن خریدن هم اینگونه است باید علم خریداری داشته باشید. در کنار آن باید راهکار پول در آوردن را هم بلد باشید. الان که جدیداً هوادار بیشتر از هزینه‌های باشگاه کمک مالی می‌کند. این به گفته شخص آقای داورزنی است که فصل گذشته 30 میلیارد به استقلال کمک مالی شده و 24 میلیارد هزینه پس در واقع 6 میلیارد در این بین پس‌انداز شده است.  باید خود افراد هم در آمدزایی را بلد باشند تا حداقل 10 میلیارد هم بشود پس‌انداز کرد تا درروز مبادا بتوان با آن مشکلات را حل کرد.

وی در خصوص ابقای افتخاری در استقلال خاطرنشان کرد: مگر اتفاقی افتاده که ایشان ابقا یا عزل شود. ابتدا باید هیات مدیره مشخص شود آن وقت در خصوص مدیرعامل تصمیم گیری شود.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه چندی پیش تعدادی هوادار در حمایت از این تیم جلوی درب وزارت ورزش تجمع و اعتراض کردند اذعان داشت: هوادار وقتی می‌بیند تیمش حالش خوب نیست این کار را انجام می‌دهد و این خودجوش است. شما اگر ببینید در فضای مجازی هواداران استقلال میلیونی اعتراض می کنند. من جایی خواندم گفته شده عده‌ای پول می‌دهند تا این تجمعات صورت بگیرد، این یک عوام‌فریبی است. من یک سوال از شما دارم اگر آن عده پول می‌دهند یعنی به فرهاد مجیدی هم پول داده‌اند تا آن حرف‌ها را بزند. ما باید واقعیت‌ها را بپذیریم و کسانی که زحمات زیادی برای استقلال کشیده‌اند قدردانی کنیم.

وی درباره اینکه به نظرش استقلال در نقل و انتقالات موفق بوده یا خیر ادامه داد: استقلال باید بهترین‌ها  را بگیرد. شما نگاه کنید پرسپولیس فصل قبل بهترین بازیکنان را داشت حتی طارمی در این تیم بود اما امسال منشا را هم جذب کرد. ما باید اولویت اول ایران باشیم و همیشه بازیکنان درجه یک را جذب کنیم چون در آسیا حضور داریم و باید از اعتبار ایران دفاع کنیم. من در گذشته گفتم و شما دیدید در بازی العین به دلیل کمبود بازیکن چه اتفاقاتی افتاد.

فتح الله زاده درباره اینکه پس از خوردن شش گل استقلال از العین هواداران پرسپولیس کری خواندند بیان داشت: این نتایج در فوتبال هر چند سال یک بار می‌افتد این را هم باید بگویم استقلال هنوز پر افتخارترین تیم ایران در آسیا است و مدام در حال کسب افتخار است و هنوز هیچ تیم ایرانی موفق به قهرمانی در ایران نشده است هر 30 سال یک بار استقلال 6 گل می‌خورد و این هم برای این است که تیم‌های دیگر روحیه بگیرند و ناامید نشوند. البته مطمئن باشید دیگر از این اتفاقات نمی‌افتد.

وی درباره اینکه چه زمانی به فوتبال بازخواهد گشت اظهار داشت: به موقع به فوتبال برمی‌گردم و به قول یک ضرب المثل اندکی صبر، سحر نزدیک است.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه اگر خودش در فوتبال بود کدام بازیکن را بمب نقل و انتقالات جذب می‌کرد بیان داشت: ما که فعلاً کارخانه را تعطیل کرده‌ایم از آنهایی که در حال جذب بازیکن هستند بپرسید.

فتح‌الله‌زاده درپایان درباره اینکه  اگر خودش مدیرعامل استقلال بود رامین رضائیان را جذب می‌کرد، گفت: من اگر بودم چنین کاری را انجام می‌دادم و به منصوریان گفتم به حرف کسی گوش نکن و اگر به او نیاز داری رضاییان را به استقلال بیاور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز