خبرگزاری کار ایران

فولادی‌ها با من راه نیامدند

طیبی: ثابت می‌کنم پارس‌جنوبی انتخاب خوبی بود/ شش سال بدون پول در استقلال خوزستان بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۲۶

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان در مورد دلایل حضورش در پارس جنوبی و کار زیر نظر تارتار می‌گوید.

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در تیم پارس جنوبی اظهار داشت: صحبت‌های خوبی را با تارتار انجام دادیم و یک فصل در خدمت این تیم خواهم بود. امیدوارم بتوانم شایستگی‌های خودم را به همه ثابت کنم و به همه نشان دهم که انتخابم درست بوده است.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه العربی قطر هم گفت: به دلیل مشکلاتی که داشتم نمی‌توانستم از ایران بروم. باشگاه العربی به من پیشنهاد داد اما دوست داشتم فوتبالم را در ایران دنبال کنم.

کاپیتان سابق استقلال خوزستان درباره اینکه چرا پیشنهاد فولاد را قبول نکرد هم خاطر نشان کرد: مدیربرنامه‌های من چهار روز در باشگاه فولاد خوزستان مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داد اما به قولی آنها با من راه نیامدند و در نتیجه به توافق نرسیدیم.

وی در خصوص جدایی‌اش از استقلال خوزستان عنوان کرد: من شش سال در این تیم حضور داشتم اما در این مدت هیچ پولی از این تیم نگرفتم. حتی سال قبل خیلی قول‌ها به ما دادند که هیچ‌کدام را عملی نکردند. آخرین چک آنها مربوط به 30 خرداد است که آن‌هم معلوم نیست پاس شود یا نه.

طیبی در پایان در خصوص حضور دوباره ویسی در استقلال خوزستان گفت: ویسی مربی خوب و کاربلدی است و می‌تواند این تیم را جمع و جور کند. اگر یادتان باشد دو سال پیش هم با بازیکنان جوان و گمنام با استقلال خوزستان به قهرمانی رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز