خبرگزاری کار ایران

آزمون: از مقایسه با بازیکنان دیگر خسته شده ام

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۹۷

سردار آزمون اعلام می کند از اینکه همواره او را با ستاره‌های دنیای فوتبال مقایسه کنند خسته شده است.

به گزارش ایلنا،  سردار آزمون پیش از تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و همه بازیکنان آمده‌اند و آمادگی بالاست. سه چهار روز دیگر هم بازی‌مان را با ازبکستان برگزار می‌کنیم. آمادگی کل تیم بالاست و فکر می‌کنم که کادر فنی هم از شرایط رضایت داشته باشد. امیدوارم بتوانیم مقابل ازبکستان به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به سوالی که در رابطه با شباهت گل او به مونته نگرو و گل های زلاتان گفت: این حرف‌ها چیست. آدم یک لحظه تصمیم می‌گیرد چه‌کاری کند و همان کار را انجام می‌دهد. حالا نمی‌دانم این گل شبیه چه‌کسی می‌شود. دفعات قبلی که گل‌های من شبیه افراد دیگری بود. هر دفعه یک چیزی می‌گویند و خود من واقعاً از این مقایسه‌ها خسته شده‌ام، دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که "شاید بهتر باشد بگوییم گل‌های سردار آزمونی است"، خاطرنشان کرد: نه، برای من فرقی ندارد. من سعی می‌کنم خودم باشم و بهتر است که این‌گونه باشد، چون هر کاری می‌کنیم، سردار شبیه یک نفر می‌شود.

آزمون درباره اینکه به ششمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی تبدیل شده و از نظر کیفی هم با علی دایی یک‌صدم کم آورده است و چقدر روی رکورد زدن برنامه‌ریزی کرده است، اظهار داشت: من اصلاً برنامه‌ریزی نکرده‌ام که بخواهم رکورد کسی را بزنم. درست است الآن هم ششمین گلزن برتر ایران هستم و این باعث افتخار من است بین بزرگان فوتبال ایران باشم. برنامه‌ریزی من هم این است که به تیم ملی کمک کنم و این نه برنامه من، بلکه برنامه تمام بازیکنان تیم ملی است.

وی در خصوص اینکه پیروزی مقابل ازبکستان صعود ایران به جام جهانی را رقم می‌زند و چقدر امیدوار است او زننده گل صعود ایران به جام جهانی باشد تا نامش کنار نام خداداد عزیزی، محمد نصرتی و رضا قوچان‌نژاد قرار بگیرد، گفت: هرکسی گل بزند و باعث صعود تیم ملی شود، قطعاً خوشحال کننده است. اول از همه تلاش همه بچه‌ها و به‌خصوص من این است به تیم ملی کمک کنیم تا نتیجه بازی با ازبکستان به‌نفع ما شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز