خبرگزاری کار ایران

عواقب قطع رابطه کشورهای عربی با میزبان جام جهانی ۲۰۲۲:

از تحریم جام جهانی توسط آلمان تا گرفتن میزبانی از قطر

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۱۰

قطع رابطه چند کشور عربی با قطر می‌تواند میزبانی این کشور در جام جهانی 2022 را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش ایلنا، در ادامه اختلافات اخیر ایجاد شده میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و قطع رابطه چند کشور با قطر، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد دامنه آن به فوتبال هم رسیده است.

با توجه به میزبانی قطر در جام جهانی 2022 و قطع رابطه دیپلماتیک چند کشور با آنها، نسبت به سرنوشت میزبانی این کشور نگرانی‌هایی ایجاد شده است.

در همین راستا فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار پیامی از احتمال کناره‌گیری از این رقابت‌ها خبر داد.

فدراسیون فوتبال آلمان در پیام خود نوشت: در صورتی که مناقشات ایجاد شده میان قطر و سایر کشورها برطرف نشود، در جام جهانی 2022 حاضر نخواهیم شد.

از طرفی دیگر، شبکه تلویزیونی SKY SPORTS از احتمال برکناری قطر از میزبانی جام جهانی خبر داد و گفت: با شرایطی که به وجود آمده و به دلیل پشت کردن کشورهای عربی به قطر، برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 در این کشور هم به خطر افتاده است و این احتمال زیاد است که قطر به خاطر حمایت از تروریسم (به زعم آنها) از میزبانی جام جهانی 2022 محروم شود و این رقابت بزرگ در کشور دیگری برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز