خبرگزاری کار ایران

مونته نگرو با ترکیب نصف و نیمه مقابل ایران

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۵۱

حریف تدارکاتی تیم ملی ایران در حالی خود را برای بازی فرداشب آماده می کند که غایبان زیادی برای بازی دارد.

به گزارش ایلنا، تمرینات تیم ملی مونته نگرو طی روزهای گذشته در کمپ اختصاصی فدراسیون فوتبال این کشور در حالی زیرنظر لوبیسا تومباکویچ برگزار شد که تعداد زیاد غایبان نگرانی های مربیان و طرفداران این تیم را افزایش داده است. بنا به اعلام رسانه های مونته نگرو طی روزهای گذشته تمرینات با حضور نصف و نیمه بازیکنان برگزار شد تا جایی که بدون حضور 6 ستاره مونته نگرو به نام های ساکیچ، پاکیچ، ایوانیچ، میشکویچ، بروتیچ و هاکسابانویچ برگزار شد.

این بازیکنان بنا به اعلام کادرپزشکی با مصدومیت های جزیی دست و پنجه نرم می کردند به همین خاطر در تمرینات گروهی شرکت نداشتند. البته این احتمال وجود دارد در تمرین آخر مونته نگرو که امشب برگزار می شود تعدادی از آنها در تمرینات گروهی زیرنظرتومباکویچ شرکت کنند تا شانس حضور در بازی با ایران را داشته باشند.

تیم ملی مونته نگرو خود را برای بازی حساس با ارمنستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا آماده می کند. جدالی که امتیازاتش می تواند این تیم را در یک قدمی صعود به پلی آف قرار داده و جایگاه آنها را در رتبه دوم گروه تضمین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز