خبرگزاری کار ایران

بزرگترین چالش زندگی جوکوویچ در برابر نادال

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۶۱

روز گذشته دیه‌گو شوارتزمن توانست جوکوویچ را تا آستانه‌ی حذف شدن پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نواک جوکوویچ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در رولان گاروس کار سختی خواهد داشت.

دیروز در حالی که نادال در یکی از بهترین بازیهای دوران ورزشی خود نیکولوز باسیلاشویلی را در سه ست و با نتایج 6-0، 6-1 و 6-0 شکست داد و تنها یک گیم را واگذار کرد جوکوویچ تا آستانه‌ی حذف شدن پیش رفت. او در یک بازی دشوار به سختی از سد دیه‌گو شوارتزمن آرژانتینی گذشت.

جوکوویچ مدتی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته است. وی چندی پیش با بوریس بیکر، مربی خود و تنیسور افسانه‌ای سالهای دور، قطع همکاری کرد و آندره آغاسی را به عنوان مربی خود برگزید. آغاسی ادعا کرده که پولی از جوکوویچ نگرفته است.

در آن سو، نادال در اوج قرار دارد. وی در سه مسترز معتبر اخیر دنیای تنیس قهرمان شده و حالا چشم‌انتظار گرد و خاکی دیگر در بزرگترین تورنمنت زمین‌های خاکی است. نادال با 9 قهرمانی در رولان گاروس تبحر خود را در بازی‌ در زمین‌های خاکی به رخ کشیده است. جوکوویچ تنها یک بار و آن هم سال گذشته قهرمان این تورنمنت شد. 

این دو تاکنون 50 بار به مصاف هم رفته‌اند که جوکوویچ 26 بار و نادال 24 بار پیروز شده‌اند. با این حال، برتری در گرند اسلم‌ها با نادال است. ماتادور اسپانیایی 14 بار در تورنمنت‌های گرند اسلم پیروز شده و جوکوویچ 12 بار به این مهم دست یازیده است.

باید دید جوکوویچ در این تورنمت باقی می‌ماند و یک فینال دیگر را بین این دو نظاره‌گر خواهیم بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز