خبرگزاری کار ایران

استقلال می‌تواند از تک گل خود محافظت کند؟

کارشناسی العین با پیشکسوت استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۹۳

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد اگر چه تیمش برابر العین یکی از سخت ترین بازی ها را در پیش دارد اما با این حال العین هم روز آسانی برابر استقلال نخواهد داشت.

محمود فکری پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی استقلال برابر العین اظهارکرد: این بازی برای هر دو تیم سخت است. اگر چه مشخص است که استقلال در امارات بازی آسانی ندارد اما کار العین هم آسان نیست. آن‌ها بازی رفت را باخته‌اند و به همین دلیل برابر استقلال نمی‌توانند با آرامش بازی کنند.

وی در خصوص غیبت نورافکن و اسماعیلی خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که باعث شده بازی استقلال سخت باشد غیبت نفراتش است. به اعتقاد من استقلال اگر این بازی را با صعود تمام کند در مراحل بعدی کارش آسانتر است و می‌تواند با جذب بازیکنان جدید به عنوان تیمی قوی‌تر ظاهر شود.

فکری با اشاره به نامشخص بودن وضعیت مدیریت استقلال تصریح کرد: به هر حال تصمیم وزیر ورزش در این خصوص مهم است و باید دید مدیران چه تصمیمی می‌گیرند. اما از طرفی افتخاری هم عملکرد بدی نداشت و وقتی استقلال خوب نتیجه گرفته یعنی مدیریت این باشگاه هم عملکرد بدی نداشته است.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره وضعیت خود با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: قراردادم را به مدت یک فصل دیگر به عنوان سرمربی نفت تمدید کردم و به امید خدا برای فصل جدید هم در خدمت این تیم خواهم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز