خبرگزاری کار ایران

نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد؛

مامیچ: استقلال تیم بزرگی است اما برای پیروزی به ایران آمده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۷۷

سرمربی العین امارات در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران از شرایط تیمش و آنالیزش از آبی‌های تهرانی گفت.

به گزارش ایلنا، زوران مامیچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: ما یک برنامه خیلی سنگین و سخت داریم. برای تیم استقلال احترام قائل هستیم. استقلال بازیکنان و تیم بسیار خوبی است اما برای انها احترام قائل هستم. آنها یک تیم عصبی هستند و ما به خوبی بازیکنان آنها را می شناسیم. می‌خواهیم بازی را اداره کنیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. موضوعی که من را تحت تاثیر قرارداده است، شرایط ورزشگاه است. مطمئن هستم که یک بازی خوب و قشنگ را خواهیم داد و مطمئن هستم با یک نتیجه‌ی خیلی خوب با شادی به خانه باز خواهیم گشت.
وی ادامه داد: ما استقلال را می شناسیم و می‌دانیم کجا بازی می‌کنیم. آمده ایم که در تهران برنده باشیم اما نمی‌توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم. استقلال را خوب آنالیز کرده‌ایم اما نمی‌توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم.

سرمربی العین امارات درباره غیبت یکی از بازیکنان این تیم در سفر به ایران عنوان کرد: ناصر الشمرانی مقابل ذوب آهن نیز بازی نکرد و دلیل عدم حضور او مسائل سیاسی بین دو کشور است و من اجازه ندارم درباره‌ی آن صحبت کنم. ما بدون او نیز برابر استقلال بازی می‌کنیم.

"با برانکو مشورت نکردم" مامیچ با بیان این جمله افزود: اصلا با برانکو صحبت نکردم زیرا نیازی به این موضوع نیست. استقلال تیمی است که همه آن را می‌شناسند. موضوع مهم این است که من با برانکو در این مورد تماس نداشتم. ما دوستان خوب و قدیمی هستیم اما این موضوع که با برانکو در این باره صحبت نکردم. استقلال تیم بزرگی است و نیازی نیست از کسی درباره ی این تیم اطلاعات بگیریم.

سرمربی العین از امید برای پیروز در این دیدار صحبت کرد و ادامه داد: در همه ی دنیا همه به دنبال برد هستند و طبیعی است که ما نیز می خواهیم برنده باشیم. تصمیم گیری و اظهار نظر بسیار دشوار است اما صراحتا می‌گویم برنده شدن در این بازی در برنامه‌ها ما وجود دارد.

مامیچ در پایان به تمجید از حریف ایرانی پرداخت و گفت: استقلال و ذوب آهن قابل مقایسه نیستند زیرا استقلال تیم بزرگ و پرهواداری است. ما در گذشته زندگی نمی‌کنیم و روی بازی آینده تمرکز کردیم. آرزو می‌کنم بازی خوب و  قشنگی را نگاه کنیم. مهم ترین موضوع برای ما نیمه‌ی اول است که نقش پر رنگی در نتیجه دارد. ما منتظر بازی برگشت هستیم تا در زمین خودمان بازی را مشخص کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز