خبرگزاری کار ایران

کلید موفقیت‌های رئال در این فصل

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۱۴

پس از پیروزی 4 بر یک رئال مادرید برابر سویا، این حس وجود دارد که جام قهرمانی لالیگا در دستان زین‌الدین زیدان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، رئال دو بازی در خانه سلتا ویگو و مالاگا دارد که این دو بازی برای هر دو تیم رقیب اهمیت خاصی ندارد. رئال مادرید هم تنها چهار امتیاز از این دو مسابقه می‌خواهد تا قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

البته چیزی که از گذشته باید آموخت این است که دیدارهای پایانی هر فصل را بسیار سخت می‌توان پیش‌بینی کرد. سلتا و مالاگا هر دو در ورزشگاه خودشان بارسلونا را برده‌اند و نمی‌خواهند متهم به کم‌کاری مقابل رئال شوند.

زیدان می‌داند که باید به کاری که کرده ادامه دهد. در تیم او، 20 نفر بیش از 1000 دقیقه در این فصل بازی کرده‌اند، موضوعی که بی‌سابقه بوده است و نشان می‌دهد او تا چه حد از بازیکنانی که در اختیار داشته استفاده کرده است. سیستم چرخشی این مربی فرانسوی باعث شده که لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو در بهترین شرایط خود به دیدارهای پایانی فصل برسند. این دو نفر نسبت به فصل‌های پیش بیشتر استراحت کرده‌اند.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که سیستم چرخشی، دست کم در خانه سلتا ادامه پیدا کند. البته برخی بازیکنان با مربی مشکل پیدا کرده‌اند. آلوارو موراتا پس از تعویض مقابل سویا با ناراحتی زمین را ترک کرد و خامس رودریگس بعد از تعویض به‌وضوح با تماشاگران خداحافظی کرد. موراتا ناراضی است که به او دقایق کافی بازی داده نشده و احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت. خامس هم احتمالا راهی منچستریونایتد می‌شود.

با این حال زیدان به روش خود ادامه خواهد داد، هرچند که با این روش، بعید است او فصل بعد تا این حد بازیکن خوب در اختیار داشته باشد. تعداد بالای بازیکنان خوب رئال و سیستم چرخشی، باعث شده این تیم در دیدارهای پایانی فصل آماده باشد اما اگر خامس و موراتا بروند، سخت‌تر بتوان سیستم چرخشی را اعمال کرد.

دشوار بتوان پیش‌بینی کرد که زیدان چه ترکیبی را مقابل سلتا و مالاگا به میدان می‌فرستد اما او از سال 2016 که هدایت تیم را به عهده گرفته، عملکرد رئال درخشان بوده است. حتی اگر رئال فصل را با دستان خالی به پایان برساند، امسال برای آنها عالی بوده است. رئالی‌ها مربی بزرگی دارند که تیم و محیط را می‌شناسد. تماشاگران عملکرد درخشان تیم در هر هفته را دیده‌اند. آنها به‌شدت از تیمشان توقع قهرمانی دارند. حتی با وجود توقع بالا هم، این فصل برای آنها موفقیت‌آمیز به حساب می‌آید. حالا رئال نیاز دارد که فصل را به شیوه‌ای درخشان به پایان برساند.

منبع: ادواردو آلوارس - سایت ESPN

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز