خبرگزاری کار ایران

احمدزاده در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

هنوز امنیت شغلی نداریم/ الگویم در گلزنی کریمی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۱۶

بهترین مهاجم جام جهانی فوتبال ساحلی که با کسب توپ طلا این بازی ها به افتخار بزرگی دست یافت، الگو خود در گلزنی را علی کریمی عنوان کرد.

محمد احمدزاده مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که عنوان بهترین مهاجم جام جهانی را از آن خود کرده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص کسب مقام سومی فوتبال ساحلی ایران در  بازی های جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم به این توفیق برسیم. ما دو سال برای کسب مقام در بازی‌های جام جهانی برنامه داشتیم و خیلی کار کرده بودیم. اول هدف مان قهرمانی بود که با بدشانسی برابر تاهیتی به فینال نرسیدیم اما خدا را شکر که روی سکو رفتیم و مدال برنز بازی‌ها را از آن خود کردیم.  قطعا این مقام افتخار بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران است.

وی در ارتباط با کسب عناوین خود در این بازی‌ها گفت:خدا را شکر که توانستم به عنوان آقای گل و مهاجم برتر بازی‌های جام جهانی انتخاب شوم. خیلی خوشحالم که توپ طلای این بازی‌ها نصیبم شد. همه بچه‌های ما در این بازی‌ها تلاش کردند و خوشبختانه نتیجه زحمات مان را دیدیم. خدا را شکر که من هم به یکی از آرزوهایم رسیدم.

این مهاجم در ارتباط با این که چه کسی الگوی ورزشی‌اش است، گفت: علی کریمی همیشه الگوی من در فوتبال بوده و سعی کردم در گلزنی از او الگو بگیرم. کریمی فوتبالیست بزرگی است و در اخلاق و ورزش هم نمونه است.

احمدزاده در خصوص این که چه انتظاری از مسئولین ورزش ایران دارد خاطر نشان کرد: فوتبال ساحلی را جدی تر بگیرند و توجه بیشتری به ورزش ما داشته باشند. تا امروز هم توجه داشته‌اند اما انتظار داریم حالا که به مقام جهانی رسیده‌ایم این اهمیت بیشتر شود. ما هنوز امنیت شغلی نداریم و بعضی از بچه ها با مشکلات مالی هم روبرو هستند. ما در تیم مان حتی سرباز هم داریم که امیدواریم فکری برای حل مشکل سربازی بچه هایمان شود. جدا از این انتظار داریم باشگاه‌های بزرگ ایران مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم روی فوتبال ساحلی سرمایه گذاری کنند که قطعا از فوتبال ساحلی جواب می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز