خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس فدراسیون در پی افتخار آفرینی ساحلی بازان

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۹۳۷

رییس فدراسیون فوتبال در پیامی کسب عنوان سومی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

تلاش و ممارست های مستمر ملی پوشان فوتبال ساحلی در یک سال و نیم منتهی به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما شکل گرفته از ایمان،غیرت، اراده، برنامه ریزی هدفمند و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این رقابتها، نشان از اقتدار و رشادت جوانان برومند ایران اسلامی دارد که توانستند عنوان سوم جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورند.

بدون شک نمایش غرور آفرین بازیکنان در رویارویی با بزرگان فوتبال ساحلی جهان و کسب مقام سوم جهان دستاوردی از لحظاتی سخت و پرفشار است که با حضور در اردوهای پی در پی و دور از خانواده هایشان پشت سر گذاشته اند.

ساحلی بازان که پیش از این با کسب پیروزی در رقابتهای قهرمانی آسیا 2017 یکه تازی خود را به رخ آسیا کشیده بودند اکنون با قرار گرفتن بر روی سکوی جهانی، اراده، توانمندی و غرور ایرانی خود را بار دیگر و البته اینبار در سطحی بالاتر برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

فدراسیون فوتبال این افتخارآفرینی را هم زمان با اعیاد گرامی شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) به ملت شریف و سربلند ایران اسلامی، بازیکنان، کادرفنی و خانواده عزیز آنها و همچنین به جامعه فوتبال و فوتبال ساحلی به ویژه باشگاه های تلاشگر رشته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی را برای پرورش بازیکنان در سراسر کشور بر عهده دارند تبریک و تهنیت عرض می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز