خبرگزاری کار ایران

محمدرضا مهدوی: هر کس به غیر از نظر محمدی بود استعفا می‌کرد

بازیکنان سپیدرود با سشوار خود را گرم می‌کردند!

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۷۶

هافبک سپیدرود رشت درباره صعود این تیم به لیگ برتر و شرایطشان در لیگ دسته اول و موضوع‌های دیگری با خبرنگار ورزشی ایلنا به گفت‌وگو پرداخت.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص صعود تاریخی سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال گفت: نتایج ما در لیگ دسته اول به نحوی رقم خورد که توانستیم در بازی آخر با یک پیروزی به لیگ برتر صعود کنیم. ما در چند بازی آخر به نوعی نتیجه گرفتیم که هوادارانمان از صعود نا امید شده بودند. خدا را شکر که در ورزشگاه خانگی و با حضور پرشور هوادارانمان به لیگ برتر صعود کردیم و جشن صعود را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: نتایج ما بعضی‌ها را که از اول لیگ پیگیر نتایج نبودند به ما خیره کرد و آن‌هایی که در اول فصل پشت تیم نبودند تا لحظه آخر بدبین به نتایج ما بدبین بودند. هیچ کس در اوایل فکر نمی‌کرد که ما مدعی ظاهر شویم و در پایان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

بازیکنان سپیدرود با سشوار خود را گرم می‌کردند!

هافبک سپیدرود درباره نمایش جوانان و مشکلات باشگاه خاطرنشان کرد: ما اعتقاد به صعود داشتیم و شرایط سختی را هم گذراندیم، برای مثال در لیگ دسته دوم ما پول نداشتیم و مجبور به برگزاری اردو در مکانی شدیم که سیستم گرمایشی نداشت و بازیکنان تیم با سشوار بدن‌های خود را گرم می‌کردند. از نظر مالی تامین نبودیم و دچار سختی بودیم.

مهدوی درخصوص مشکلات مالی تیم و حمایت شهرداری رشت عنوان کرد: اوضاع مالی درست و حسابی نداشتیم و با کمک شهرداری و جناب آقای شهردار شرایط برای ما در لیگ یک مهیا شد. شهرداری اسپانسر ما بود و تمامی هزینه‌های بازیکنان را متقبل شد. دلخوشی برای بازیکنان ایجاد شد اما آنها مطالبات عقب افتاده داشتند و سختی بسیاری کشیدند.

بازیکنان سپیدرود با سشوار خود را گرم می‌کردند!

بازیکن سپیدرود تصریح کرد: خیلی از بازیکنان ما انگیزه لازم را نداشتند و در لیگ دسته اول تجربه آنچنانی نداشتند چون اکثرا در لیگ دسته دو بازی کرده بودند. کم تجربه‌ها به دنبال نشان دادن خود بودند و به نظر من انگیزه لازم آنها و با تجربه بازیکنانی که در لیگ برتر هم حضور داشتند توانستیم یک ترکیب از بازیکنان با تجربه و بازیکنان جوان شکل بدهیم و با حمایت هواداران به لیگ برتر برسیم.

مهدوی حمایت هواداران را با ارزش دانست و افزود: در داماش و پگاه بازی کردم اما چنین حمایتی از هواداران برای تیم محبوبشان بی سابقه بود. ما به سیرجان برای بازی با گل گهر رفتیم و حضور 3هزار هوادار سپیدرود در شهری مانند سیرجان دور از ذهن بود. هوادارانمان بیشتر از ما برای حضور در لیگ برتر انگیزه داشتند. خوشحالم توانستیم با حمایت‌های لازم به لیگ برتر برسیم و به حسرت چندین ساله پایان بدهیم.

بازیکنان سپیدرود با سشوار خود را گرم می‌کردند!

هافبک سپیدرود در پاسخ به این سوال که آیا سپیدرود هم به سرنوشت تیم‌هایی دچار می‌شود که با هواداران بسیاری به لیگ برتر آمده و همان فصل سقوط کردند یا خیر، گفت: در شهر رشت به دفعات این موضوع را شاهد بودیم که تیم‌های گیلانی به لیگ برتر صعود کرده‌اند و با مشکلات مالی که داشتند شرمنده هواداران شده و سپس به لیگ یک بازگشته‌اند. داماش و پگاه مثال بارزی برای این سقوط‌ها هستند. شرایط در لیگ برتر قطعا فرق می‌کند و تیم‌های بزرگ و بازیکنان بزرگی در لیگ برتر فوتبال حاضر هستند و اگر باشگاه سپیدرود و مسئولین شهر رشت به فکر این تیم نباشند، سپیدرود هم به سرنوشت پگاه و داماش دچار خواهد شد.

وی ادامه داد: شرایط ما در لیگ با داماش و پگاه به این شکل بود که در نیم فصل اول خوب ظاهر شدیم و در دور برگشت مشکلات مالی باشگاه را از پای درآورد. وعده‌های الکی و کاذب برای فوتبالیست پول نمی‌شود و آنها منبع در‌آمدشان از این فوتبال است و اگر باشگاه مبلغ قرارداد را پرداخت نکند بازیکن از نظر روحی به هم می‌ریزد.

بازیکنان سپیدرود با سشوار خود را گرم می‌کردند!

مهدوی خاطرنشان کرد: از مسئولان باشگاه و شهرداری رشت تقاضا دارم به دنبال اسپانسری برای باشگاه باشند. امیدورام شرایط به نحوی رقم بخورد که شهرداری رشت بتواند به راحتی در لیگ برتر تیم‌داری کند.

هافبک با سابقه سپیدرود درباره عملکرد علی نظر محمدی، سرمربی سپیدرود، در لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول این گونه عنوان کرد: با علی نظر محمدی همبازی بودیم. کار نظر محمدی در لیگ برتر به طور حتم سخت خواهد شد چرا که این لیگ بازی‌های دشواری دارد و شما باید برابر تیم‌های با سابقه و باشگاه‌های با اعتبار قرار بگیرید. نظر محمدی برای سپیدرود زحمات بسیاری کشید و هر کس جای او بود به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد. شرایط ما با خیبر خرم آباد یکسان بود و ما با حمایت‌های شهرداری رشت و دیگر عزیزان مسئول در شهر رشت توانستیم شرایط را پشت سر بگذاریم و به لیگ برتر صعود کنیم.

بازیکنان سپیدرود با سشوار خود را گرم می‌کردند!

وی ادامه داد: هر کسی به غیر از نظر محمدی بود استعفا می‌کرد و چنین کارهایی برای باشگاه انجام نمی‌داد. جناب آقای پیوس هم برای سپیدرود در لیگ دسته دوم زحمات کشید جای قدردانی دارد. شهر رشت پناسیل خوبی برای مربیگری دارد بازیکنانی بوده‌اند که الان پای به عرصه مربیگری گذاشته‌اند.

محمدرضا مهدوی در پایان گفت: از همه هوادارانمان که امسال در پی پولی ها ما را حمایت کرده اند و بی وقفه در ورزشگاه‌ها حضور داشته اند تشکر و قدردانی می‌‌کنم و از همه مسئولینی که در این مدت پشت ما بوده اند تشکر میکنم. ار خانواده‌ام قدردانی می‌کنم و امیدورام سپیدرود به جایگاهی که لیاقتش را دارد در لیگ برتر برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز