خبرگزاری کار ایران

کارواخال: رویارویی با یوونتوس در فینال چمپیونز لیگ فوق‌العاده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۸۵۲

مدافع مصدوم رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که تیمش در فینال چمپیونز لیگ حضور خواهد داشت و او در این بازی بتواند به میدان برود.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدار رئال مادرید با اتلتیکو که با برتری کهکشانی‌ها همراه بود، مدافع راست رئال در دقایق پایانی نیمه اول دچار مصدومیت شد و جای خود را به ناچو داد. با انجام آزمایش‌های کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید مشخص شد او به مدت سه تا چهار هفته نمی‌تواند در ترکیب حضور داشته باشد و در این مدت خانه نشین خواهد بود. مدافع رئال مادرید امیدوار به صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان است که بتواند با رفع مصدومیتش در این دیدار حضور داشته باشد.

کارواخال در این مورد به مارکا گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که از همین فاصله هم به تیم کمک کنم. امیدوارم تیم به فینال برسد، البته مهم ترین چیز این است که به فینال برسیم چون هنوز یکبازی دشوار در کالدرون داریم. اگر به کاردیف (محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان) برسیم، آن وقت تمام هدف من این است که آن جا حضور داشته باشم و قصد دارم به سختی کار کنم.

وی همچنین در مورد فینال احتمالی برابر یوونتوس گفته است: یک فینال برابر یووه می تواند فوق العاده باشد. ما را یاد هفتمین قهرمانی اروپاییمان می‌اندازد البته مهم‌ترین چیز این است که به آن جا برسیم چون هیچ چیز هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز