خبرگزاری کار ایران

مهاجری: از حیثیت تیم دفاع می‌کنیم/ مشکلات ما را از هدف دور کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۳۱۲

سرمربی پدیده در نشست خبری تیمش گفت: مشکلات باشگاه پدیده را از اهدافش دور کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته آخرین بازی ما در اصفهان برگزار شد. بعد از بازی با تراکتورسازی لیگ برایمان تمام شد. دوست داشتیم با همان شرایط به بازی‌ها ادامه می‌دادیم. فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک فوتبال جوانمردانه بازی کنیم و از حیثیت‌مان دفاع کنیم. ذوب آهن تیم خوبی است اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. محروم نداریم اما چند مصدوم داریم که امیدوارم برخی از این نفرات برای بازی فردا آماده شوند.

وی افزود: تفکر ما این بود که در بین 6 تیم ابتدایی جدول باشیم. تمام تلاشمان را کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. مشکلات و عواملی که می‌دانید ما را از هدفمان دور کرد. با این وجود نتایج قابل قبولی گرفتیم و پنج بازی متوالی پیروز شدیم. مقابل تراکتورسازی با وجود بازی خوب نتیجه نگرفتیم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه ذوب آهن زیر فشار است و مسابقات متوالی را برگزار کرده است، اظهار داشت: از لحاظ روانی ذوب آهن شانس کسب مقام چهارم را برای خود متصور است. آنها شانس کسب سهمیه دارند. این تیم قوی و جوان است. کادرفنی خوبی در ذوب آهن فعالیت می‌کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند فعل خواستن را صرف کنند.

مهاجری در مورد علی احمدی بازیکن سابق سپاهان که در پدیده حضور دارد، اظهار داشت:‌ علی خیلی زحمت کشید و از او استفاده کردیم. دوری از شرایط بازی و یکی دو مصدومیت باعث شد تا نتوانیم از این بازیکن به طور کامل استفاده کنیم.

وی درمورد عدم کسب پیروزی در مسابقات ذوب آهن و پدیده افزود: آمار همیشه متغییر است. با تراکتورسازی 7 بازی کرده بودیم که حاصلش 6 پیروزی و یک تساوی بود اما در بازی آخر به این تیم باختیم. مهم روز بازی است و به آمار نمی‌توان توجه کرد. تلاش می‌کنیم تا مقابل تیم شایسته ذوب آهن نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجری در مورد اینکه لیگ امسال فرسایشی بود و آیا این مسئله روی کار این تیم تاثیر منفی گذاشت،‌ خاطرنشان کرد: لیگ فرسایشی نشد اما وقفه بین مسابقات زیاد است. اگر تعادل بین تعطیلات بود شرایط بهتر می‌شد. سال قبل وقتی می‌خواستیم به شرایط خوب برسیم مسابقات تعطیل شد. سازمان لیگ مشکلات خاص خودش را دارد. سخت‌گیری کارلوس کی‌روش هم در این امر تاثیر گذار بود. در این بین باشگاه‌ها هم متضرر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز