خبرگزاری کار ایران

ماندگاری در لیگ با یک برد؛

فرکی:فوتبال پاک آرزوی ما در هفته پایانی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۲۵

سرمربی سایپا در نشست خبری تیمش تصمیم‌گیری در مورد نقل و انتقالات را به بعد از پایان لیگ موکول کرد.

به گزارش خبرنگارورزشی ایلنا، حسین فرکی سرمربی نارنجی پوشان تهرانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش اظهار کرد: دو بازی بد برابر پیکان و پدیده در کل لیگ داشتیم و نمی‌دانم چرا قسمت این است که همواره در هفته های پایانی برای قهرمانی و یا بقا بجنگند. در هفته ی پایانی باید برابر تیمی که سقوط کرده بجنگیم و آنها تمام تلاش خود را می کنند تا از هویت خود دفاع کنند و برای موقعیت خودشان بازی می کنند که این موضوع ارزشمند است که یک تیم با تمام وجود برابر حریف خود بایستد تا فوتبال پاک معنی شود.

وی افزود: امیدوارم هر دو تیم یک بازی قابل قبول انجام دهند و ما هستیم که باید برای پیروزی بجنگیم. خوشحالم که سرنوشت دست خودمان است و می توانیم با یک برد که حتما به آن دست پیدا می کنیم، در لیگ بمانیم.

فرکی در رابطه با لیست نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: اجازه می خواهم که در مورد لیست نقل و انتقالاتی صحبت نکنم. من و باشگاه حق داریم که برای آینده تصمیم گیری کنیم و تنها چیزی که می توانم در این مورد بگویم این است که باشگاه همیشه در برابر من کار خود را خوب انجام داده است.

سرمربی سایپا در پایان تصریح کرد: با شناختی که از مجموعه پرسپولیس و آقای برانکو دارم، مطمئن هستم اگر پرسپولیس برابر سیاه جامگان قرار بگیرد برای برد وارد زمین می شود. به ویژه آنکه بازیکنان پرسپولیس همگی سطح بالا هستند و من نگران بازی پرسپولیس نیستم. برای من بازی خودمان و پیروزی در آن مهم است. البته نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد اما شاید اتفاقاتی در آن ورزشگاه مانند زمان حضور من در سپاهان رخ بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز