خبرگزاری کار ایران

حماسه ٢٥هزارنفرى در عضدى

سپیدرود لیگ برترى شد؛ باموئى خوش باموئى

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۶۹

نماینده شهر رشت با برتری مقابل نساجی مازندران جواز حضور در دور بعدی لیگ برتر فوتبال را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد و در حساس‌ترین این دیدارها سپیدورد رشت با حمایت پرشور هواداران خود برابر نساجی مازندران در ورزشگاه عضدی به میدان رفت.

در این دیدار میزبان با دو گل نزهتی و تعیدست در کمتر از 15 دقیقه از حریف پیشی گرفت اما این محمد عباس زاده از تیم حریف بود که توانست گل اول را وارد دروازه سپیدرود کند. نیمه اول با برتری سپیدرود به پایان رسید.

با گذشت 20 دقیقه از آغاز نیمه دوم این دیدار مرتضی غلامعلی تبار گل دوم را برای نساجی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه تساوی در ادامه دنبال شود.

فشار حملات سپیدرود و تشویق بی امان هواداران در عضدی موجب شد تا در دقیقه 78 ضربه پنالتی برای میزبان اعلام شود. حسین کعبی پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای دقیق گل سوم را روانه دروازه نساجی کرد.

در ادامه اتفاق خاصی رویب دروازه دو تیم رخ نداد تا بازی با برتری 3 بر 2 سپیدرود به پایان برسد و آن‌ها پس از پارس جنوبی جم دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند.

 تیم ملوان بند انزلی و گل گهر سیرجان از دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر بودند اما با برتری سپیدرود و با توجه به اختلاف یک امتیاز شاگردان نظر محمد با ملوان و گل گهر آنها با خیالی راحت به دور بعدی لیگ برتر صعود کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز