خبرگزاری کار ایران

تشکر خانواده پیشکسوت پرسپولیس از جامعه ورزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۷۵

خانواده ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس از جامعه ورزشی کشور به خاطر پیگیری شرایط او تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خانواده ابراهیم آشتیانی با صدور اطلاعیه‌ای از اهالی ورزش و  فوتبال و هواداران پرسپولیس و رسانه ها تقدیر و تشکر کردند.

در اطلاعیه همسر و فرزندان آمده است: خدا را شاکریم و ضمن سپاس بیکران از لطف الهی و تشکر فراوان از پزشکان متخصص و مدیریت و پرسنل بیمارستان لاله که با درایت و تلاش خود بهبودی نسبی همسر و پدرمان را پس از بیماری قلبی و آب آوردن ریه ها رقم زدند بدینوسیله وظیفه خود می‌دانیم از همه آنهایی که طی این مدت جویای احوال آقای ابراهیم آشتیانی بعنوان یکی از پیشکسوتان پرافتخار ورزش کشور بوده اند تقدیر و تشکر کنیم.

از وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین‌شان، ریاست محترم کمینه ملی المپیک،فدراسیون فوتبال، مدیریت و هیات مدیره پرسپولیس، بزرگان فوتبال و پرسپولیس، پیشکسوتان عزیز ممنونیم که با تماس‌های چندین باره و عیادت به ما دلگرمی داده و جویای احوال ایشان بودند.

از هواداران عزیز که نشان دادند هنوز افتخارآفرینی‌های آشتیانی و آشتیانی ها را از یاد نبرده اند بی نهایت ممنونیم و از رسانه ها که لحظه به لحظه مردم را آگاه می کردند سپاسگزاریم. ضمن تشکر از همه عزیزان و شکرگذاری از لطف خداوند به اطلاع می رسانیم حال ایشان نسبت به روزهای قبلی بسیار بهتر شده و خوشبختانه هشیاری خود را بطور کامل بدست آورده اند اما از آنجا که به گفته پزشکان نیاز به استراحت مطلق دارند ممنوع الملاقات شده و انشااله پس از بهبودی کامل و طی دوران نقاهت به جمع با صفا و بامعرفت خانواده بزرگ ورزش و فوتبال کشور و جامعه دانشگاهی بازخواهندگشت. برای همسر و پدر عزیزمان دعا کنید و بدانید که این روزهای سخت را با توکل به خداوند رحمان و رحیم و با مهربانی و همراهی شما عزیزان توانستیم سپری کنیم و هرگز لطف و محبت تک تک شما خوبان را فراموش نخواهیم کرد. انشااله که بتوانیم در شادی هایتان جبران کنیم.

همسر و فرزندان ابراهیم آشتیانی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز