خبرگزاری کار ایران

فرکی: فعلا به تمدید قرار داد فکر نمی‌کنم/ در نیم فصل اول موقعیت‌ها را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۵۲

سرمربی سایپای تهران در نشست خبری تیمش در باره تمدید قرار داش گفت تاپایان لیگ به این مسئله فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: برای دیدار با پیکان در هفته بیست و نهم آماده هستیم. این دیدار برای ما اهمیت بالایی دارد و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی با اشاره به تمرینات خوب تیمش در هفته گذشته، تصریح کرد: بعد از شکست هفته گذشته مقابل نفت تمرینات خوبی را انجام دادیم، آن شکست تأثیر بدی در تیم ما داشت. اما سعی کردیم خودمان را آماده این بازی کنیم. امیدوارم در مسابقه فردا شکست دور رفت مقابل پیکان و همچنین شکست هفته گذشته مقابل نفت را جبران کنیم. پیکان بازیکنان باتجربه و خوبی دارد. به نظرم نتایجی که این تیم در نیم فصل اول رقابت‌ها گرفته در نیم فصل دوم به این تیم کمک کرده است.

فرکی افزود: پیکان تیم منسجم و خوب و قابل احترامی است همانطور که گفتم امیدوارم شکست دور رفت را جبران کنیم و قبل از هفته پایانی جایگاه‌مان را در جدول مطمئن کنیم و خود را گرفتار اما و اگرها نکنیم. امیدوارم در دیدار فردا فضای خوب و سالمی باشد و در این فضا نتیجه هرچه رقم بخورد برای ما قابل قبول است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه در هفته‌های پایانی لیگ تیمش برای سقوط نکردن می‌جنگد و آیا با این شرایط فکر می‌کند در این دو هفته فوتبال پاک رعایت شود یا خیر، تاکید کرد: من خیلی سربسته در این خصوص صحبت کردم که مطمئنم اتفاقی رخ نخواهد داد. این شرایط را خودم در فصل‌های گذشته که بالای جدول بودم و برای قهرمانی می‌جنگیدم تجربه کردم و مطمئنا در همان فصل‌ها در بالا و پایین جدول که تیم‌ها برای قهرمانی و سقوط نکردن می‌جنگیدند چنین مسائلی مطرح می‌شد اما من هیچ گاه قضاوتی نداشتم و نگفتم که فوتبال ما پاک نیست.

وی افزود: تیم‌های ما همیشه فوتبال پاک را در دستور کار دارند و این مسئله در سال‌های قبل نسبت به سال‌های دورتر تأثیر بسیار زیادی در فوتبال ما داشته است و ما نگرانی خاصی نداریم. همه تیم‌ها بازی خودشان را انجام می‌دهند و برای مربی، بازیکن و مدیران جای نگرانی وجود ندارد و ما هم بدون قضاوت کردن امیدواریم اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد.

فرکی درباره اینکه تیمش دچار نوسان بوده و پس از سه پیروزی در نیم فصل دوم بازهم روی نوار ناکامی قرار گرفت و دلیل این مسئله چه بوده است، خاطرنشان کرد: چیزی که به نظر من می‌رسد این بود که ما مشکلاتی داشتیم که البته این مشکلات مالی نبوده و مشکلات‌مان تیمی است. ما در نیم فصل اول بهترین زمانی که داشتیم بعد از 5 هفته ابتدایی از دست دادیم طبیعی بود که انتظار نداشتم کار را بدون مشکل آغاز کنیم اما می‌توانستیم بعد از 5 هفته امتیازات خوبی داشته باشیم که این طور نشد.

وی افزود: ما در تیم تغییراتی داشتیم که این مسئله مشکلاتی ایجاد کرد و این مشکلات ادامه داشت که باعث شد نتوانیم بعد از هفته پنجم امتیازات لازم را بگیریم با شروع نیم فصل دوم هم امتیازاتی از دست دادیم که این باعث شد رتبه ما در جدول مطلوب نباشد.برعکس ما تیم‌هایی بودند که در نیم فصل اول امتیازات خوبی کسب کردند و هر کس که در نیم فصل اول امتیاز جمع کند خیال راحتی دارد و نهایتا هرچقدر هم امتیاز از دست بدهد یک یا دو پله در جدول جابجا می‌شود.

سرمربی سایپا عنوان کرد: شرایط در پایین جدول کاملا متفاوت است و تیمی در نیم فصل اول امتیاز جمع نکرده باشد با هر تساوی و شکست مشکل پیدا می‌کند و برای ما هم وجود داشت و از تیم‌های ناکام فصل اول فقط سپاهان و پدیده بودند که توانستند از تیم‌های پایین جدول جدا کنند. تیم‌های بالای سرما هم 5 یا 6 امتیاز اختلاف با ما دارند و این برای ناکامی و برای آنها موفقیت محسوب می‌شود اما دلیل این موفقیت در داشتن بازیکن گلزن است که بازیکنان چون شینبا، قاضی، ساسان انصاری و منشا در تیم‌هایش خودشان موفق بوده است حتی بازیکنی مثل مسعود حسن‌زاده که در نیم فصل اول در تیم ما شرایط خوبی نداشت برای سپاهان خوب گلزنی کرد و 9 گل برای این تیم ثمر رساند که کمک زیادی به سپاهان کرد. گل زدن این بازیکنان و بازیکنی مثل طارمی در قهرمانی هم تأثیرگذار بود و پرسپولیس با گل‌های طارمی به قهرمانی رسید ولی ما متأسفانه در نیم فصل دوم هم در این امر مشکل داشتیم همه چیز برای ما سخت پیش رفت. قصد توجیه ندارم اما تفاوت ما با تیم‌های بالایی مان در همین مسئله بود که شاید مشکلاتمان طبیعی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در طول فصل 5 یا 6 بازی بود که اگر می‌توانستیم در آن بازی‌ها پیروز شویم جهش خوبی در جدول پیدا می‌کردیم اما متأسفانه همه آن بازی‌ها را واگذار کردیم. یکی از این دیدارها هفته گذشته مقابل نفت بود که تیم ما در آن دیدار 4 یا 5 توپ به تیر دروازه حریف زد و دیگر کاری از دست ما برنمی‌آمد. هفته گذشته به جذابیت فوتبال و بخت بد خودمان بازی را واگذار کردیم. امیدوارم در دیدار فردا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم. اگر ما دیدار هفته گذشته را پیروز می‌شدیم می‌توانستیم با کسب 6 امتیاز از دو بازی آینده حتی 5 پله در جدول بالا بیاییم.

فرکی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نیز در تیم سایپا خواهید ماند یا خیر گفت: فعلا راجع به این موضوع حرف نمی‌زنم، باشگاه در مورد تمدید قرارداد با من صحبت کرد و من از آنها اجازه خواستم تا لیگ تمام شود و بعد از آن در مورد این موضوع صحبت کنیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز