خبرگزاری کار ایران

می‌دانستم استقلال روی ضد حمله گل می‌خورد؛

هادی طباطبایی: متاسفانه فوتبال کثیفی را شاهد هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۸۰

هادی طباطبایی پیش از بازی استقلال پیش بینی گل خوردن این تیم روی ضد حمله را کرده بود که در نهایت همین اتفاق هم برای این تیم در بازی با الاهلی رقم خورد.

هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی استقلال برابر الاهلی اظهار داشت: به دلیل بازی که در لیگ دو داشتیم نتوانستم این دیدار را تماشا کنم اما به هر حال تساوی هم برای استقلال خوب بود چرا که تا حدود زیادی توانست صعود خود را قطعی کند.

وی در رابطه با گلی که استقلال دریافت کرد، خاطر نشان کرد: قبل از بازی پیش بینی کرده بودم که استقلال روی ضد حمله یا ضربات ایستگاهی گل می‌خورد که متاسفانه همینطور هم شد. با توجه به نوع بازی الاهلی در بازی رفت  مشخص بود که این تیم دل به ضد حملات می‌بندد و استقلالی‌ها باید حواسشان به ضد حملات این تیم باشد. با این حال نتیجه تساوی هم برای استقلال بد نیست و تا حدود زیادی می‌توان صعود این تیم را قطعی دانست.

طباطبایی افزود: احتمال صعود استقلال خیلی بالا است و فقط این تیم در بازی با التعاون باید بازی را مدیریت کند تا به امید خدا با اقتدار و بدون مشکل به دور بعد صعود کند.

سرمربی داماش گیلان با ابراز تاسف از اتفاقاتی که در لیگ‌های پایین‌تر فوتبال ایران رقم می‌خورد تصریح کرد: در این چند وقت اتفاقاتی در فوتبال دیدم که تا به امروز ندیده بودم. متاسفانه هیچ نظارتی هم به لیگ‌های پایین‌تر نیست.

وی افزود: اتفاقات عجیبی در لیگ دو رقم می‌خورد که با خودم می‌گویم ای کاش هیچ وقت وارد استادیوم یا مربی‌گری نشده بودم. متاسفانه فوتبال کثیفی را در لیگ‌های پایین‌تر شاهد هستیم و علیرغم این همه فساد نظارتی هم صورت نمی‌گیرد. بعد همین بازیکنان و مربیان هستند که وارد لیگ‌های بالاتر می‌شوند و نفراتی که در لیگ پایین سالم کار نکردند هیچ وقت نمی‌توانند در دسته بالاتر هم سالم باشند.

طباطبایی با ابراز تاسف از این اتفاقات گفت: نگران این فوتبال هستم، نگران اتفاقاتی که در لیگ‌های پایین‌تر می‌افتد و هر چه فریاد می‌زنیم کمیته اخلاق نظارت کند، باز هم آن‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند و هیچ نظارتی هم نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز