خبرگزاری کار ایران

حیدری: حضور تماشاگران باعث دلگرمی استقلال است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۵۳

مدافع استقلال در نشست خبری پیش از بازی از حضور تماشاگران در ورزشگاه تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خسرو حیدری مدافع استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الاهلی اظهار کرد: بازی رفت را واگذار کردیم اما بازی رفت ما جوانانی را در ترکیب داشتیم که تجربه آسیایی نداشتند. ما اما حالا صدر جدول هستیم و جوانان ما پخته تر شدند.

وی افزود: بازی فردا برای ما کمتر از بازی السد نیست. برابر السد با حمایت هواداران موفق به پیروزی شدیم و امیدوارم فردا نیز از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

حیدری در رابطه با شرایط بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: زمانیکه وارد مسابقات آسیایی شدیم، بازیکنان کم تجربه‌ای داشتیم اما حالا چند بازی انجام دادیم و همه شرایط را فهمیده‌اند. همه بازیکنان می‌دانند که ما شانسی را داریم که تیم الاهلی ندارد. حضور هواداران این شانس برای ما است. زمانیکه پشت پنالتی ایستادم، می دانستم با حضور هواداران توپ تبدیل به گل می شد و از آنها انرژی گرفتم.

مدافع استقلال در پایان گفت: الاهلی تیم خطرناکی است و در بازی قبلی خارج از خانه موفق به کسب پیروزی شده است. الاهلی تیمی حرفه ای است و ما باید هوشمندانه بازی کنیم زیرا با یک برد یک بر صفر نیز صدرنشین خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز