خبرگزاری کار ایران

دعوای بین کریمی و دایی به فوتبال ایران ضربه می زند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۱۱

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تبریک قهرمانی به هواداران این تیم و معتقد است این قهرمانی بدون برانکو میسر نمی شد.

به گزارش ایلنا، ادموند بزیک ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس به هواداران و اعضای این تیم گفت: «لیاقت پرسپولیس قهرمانی بود و سال قبل هم می‌توانست این اتفاق رخ دهد. فصل قبل پرسپولیس خیلی خوب شروع نکرد ولی خیلی خوب تمام کرد؛ قهرمان نشد ولی نمره قبولی گرفت. اولین چیزی که یک تیم می‌خواهد نظم است و برانکو این کار را به خوبی انجام داد.»

بزیک درباره درگیری کریمی و دایی گفت: «خیلی دوست دارم که علی کریمی و علی دایی با هم آشتی کنند چون اگر این نفرات که هواداران زیادی دارند، با هم کار کنند می‌توانند کمک بزرگی به فوتبال بکنند. واقعا حیف است که اختلاف سلیقه باعث این اتفاقات شده است و امیدوارم نفراتی پیدا شوند که به این موضوع خاتمه دهند.»

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد بازی مقابل الهلال و کار سخت این تیم گفت: «الهلال تیم خیلی خوبی است و همیشه مدعی قهرمانی است. بازی رفت را می‌توانستیم ببریم. فکر می‌کنم اگر یک مقدار در حفظ نتیجه بهتر عمل کنیم، می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم؛ برای خود من هم جای تعجب داشت که تیم پرسپولیس که به این خوبی در لیگ دفاع می‌کند، در آسیا عملکرد خوبی نداشته است. در مجموع کار غیرممکنی نیست و فکر می‌کنم می‌توانیم این بازی را ببریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز