خبرگزاری کار ایران

جنجال در تیم قهرمان؛ مصاحبه کاپیتان سیدجلال علیه هم‌‌‌تیمی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۹۰

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس علیه هم‌تیمی‌های خودش موضع گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که هنوز جشن قهرمانی خودش در لیگ برتر را برگزار نکرده است، با حاشیه عجیبی میان کاپیتان و چند تن از بازیکنان خود مواجه شده است که ممکن است عواقب بدی برای تیم داشته باشد.

ماجرا از آنجا شروع شد که در برنامه شب گذشته نود به مناسبت قهرمانی پرسپولیس، آیتم طنزی با حضور بازیکنانی مثل مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان پخش کرد که در بخشی از این آیتم بازیکنان به شوخی با سیدجلال حسینی، کاپیتان این تیم پرداختند.

آنها در صحبت‌های خود به شوخی گفتند حسینی به بازیکنان بی‌خودی گیر می‌دهد و سرشان فریاد می‌زند و چهره‌ای خشن و عصبی دارد.

این شوخی به مزاق کاپیتان پرسپولیس خوش نیامد و او در مصاحبه‌ای واکنش تندی نسبت به این اتفاق داشت و علناً علیه همبازیان خود موضع گرفت.

حسینی در صحبت‌های خود گفت: من واقعا برای برخی متاسفم. اگر کسی با خودش مشکل دارد مشکلش را حل کند. من هیچ کاری با حسین ماهینی ندارم. آن‌ها می خواهند مردم را بخندانند اما بحث خنداندن با این کارها فرق می کند. بازیکنان باید بدانند جایگاه‌شان کجاست.

وی ادامه داد: کاری که این‌ها کردند تا مردم را بخندانند به درد خودشان می‌خورد. مردم به این چیزها نمی‌خندند. باید بازیکنان حد و حدودشان را بدانند. همه می‌دانند که طارمی و ماهینی نقش بازی می‌کنند. من متاسفم برای برخی که دست به این کارها می‌زنند.

این موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس ناخواسته درگیر حاشیه عجیبی میان بازیکنانش شده است که ممکن است روی عملکرد این تیم در رقابت‌های آسیایی تاثیر منفی بگذارد و کادرفنی این تیم باید برای جمع کردن این موضوع فکری اساسی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز