خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان قهرمانی والیبال ساحلی را طی پیامی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۶۴

مسعود سلطانی‌فر، وزیر وزارت ورزش و جوانان، طی پیامی قهرمانی تیم ملی الف والیبال ساحلی را در رقابتهای قهرمانی آسیا به کادر فنی، بازیکنان و جامعه والیبال تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران دوشنبه در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا اندونزی را شکست داد و بر بام قاره کهن قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان در پیامی این قهرمانی را تبریک گفت که متن آن به قرار زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در آسیا را به ملی‌پوشان، کادر فنی، خانواده‌های گرامی‌شان و جامعه والیبال کشور تبریک می‌گوییم.
باعث خشنودی جامعه ورزش است که والیبال ایران در عرصه ساحلی نیز از پتانسیل خوب و قوی برخوردار است و ملی پوشان کشورمان با نمایش زیبای والیبال و کسب نتایج خوب این اقتدار را به منصه ظهور رساندند.
هم اکنون تیم والیبال ساحلی کشورمان تبدیل به یکی از قدرت‌های قاره کهن شده و پیروزی در دیدار فینال آسیا مقابل اندونزی ، بیانگر قدرت بلامنازع تیم ملی ساحلی کشورمان است.
امیدواریم در ادامه این روند موفقیت‌آمیز، تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در عرصه جهانی نیز بدرخشد و موجبات امید و نشاط در جامعه را فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز