خبرگزاری کار ایران

جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته 27؛ رقابت ساسان و طارمی دوباره داغ شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۹۴

با پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر نگاهی خواهیم داشت به عملکرد بازیکنان مدعی در این فصل برای کسب عنوان آقای گلی در فصل جاری.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر با گلزنی مدعیان آقای گلی به پایان رسید. مهدی طارمی دومین گل پرسپولیس در دیدار برابر ماشین سازی تبریز را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا دوباره تعداد گل های زده او با مهاجم فولاد خوزستان برابر شود.

ساسان انصاری پس از مدت ها پایش به گلزنی باز شد و در دیدار تیمش مقابل نفت تهران که با تساوی به پایان رسید دو گل تیمش را به ثمر رساند. طارمی و انصاری هم اکنون 15 گله هستند و با باقی ماندن 3 هفته تا پایان لیگ رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان آقای گلی دارند.

در جدول گلزنان لیگ نام دو بازیکن دیده می شود که آنها 12 گل به ثمر رسانده اند. محمد قاضی، هافبک نفت تهران در بازی مقابل فولاد خوزستان دو گل به ثمر رساند و همچنان خود را مدعی نشان دهد. گادوین منشا آخرین بار دو هفته پیش برای پیکان گلزنی کرده اما او همچنان با 12 گل در کنار قاضی در رده دومین گلزنان برتر قرار دارند.

مرتضی تبریزی بالاخره در نیم فصل دوم برای ذوب آهن گلزنی کرد و خود را 10 گله کرد. در دیدار مقابل پیکان در این هفته تبریزی در دقیقه 64 گل دوم ذوبی ها را به ثمر رساند تا پس از مدت ها به ناکامی خود در گلزنی در لیگ برتر پایان بدهد.

حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا دو بازیکن استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز هستند که در این هفته موفق به گلزنی با پیراهن تیمشان نشدند و همچنان با 9گل در جدول گلزنان باقی بمانند.

در روز پیروزی استقلال مقابل صبای قم امید ابراهیمی با دو گلی که به ثمر رساند علاوه بر کسب 3امتیاز حساس برای شاگردان منصوریان خود را 7 گله کرد. کاوه رضایی مهاجم این تیم دیگر بازیکن 7گله لیگ شانزدهم است. فرزاد حاتمی از تراکتورسازی و مهدی رجب زاده از ذوب آهن اصفهان دو بازیکنی هستند که تا به این جای فصل 7 گل به ثمر رسانده اما در این هفته موفق به گلزنی نشدند.

جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته 27؛ رقابت ساسان و طارمی دوباره داغ شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز