خبرگزاری کار ایران

چرا «ماشین‌سازی-پرسپولیس» برای ذوب‌آهن مهم است؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۳۴

دو تیم ذوب‌آهن و پیکان امروز برای کسب سهمیه می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته‌ی 27 لیگ برتر امروز چهار دیدار برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین این بازی‌ها پیکان میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

ذوب‌آهن رقابت بسیار سختی برای کسب سهمیه دارد. یک جنگ حیثیتی با رقیب همشهری‌اش، سپاهان. آنها اگر این بازی دشوار را ببرند 39 امتیاز می‌شوند و با یک پله صعود جای سپاهان را در رده‌ی چهارم خواهند گرفت - به دلیل تفاضل گل بهتر. آنها می‌توانند امیدوار باشند که در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی سهمیه‌ی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

شاگردان حسینی در 5 بازی قبلی خود شکست نخورده‌اند و در ادامه با ماشین‌سازی، پرسپولیس و پدیده بازی دارند. اگر پرسپولیس امروز ماشین‌سازی را شکست دهد اوضاع به کام ذوبی‌ها می‌شود. چون دو بازی آینده‌ی این تیم را تشریفاتی خواهد کرد. با برد پرسپولیس هم تکلیف قهرمان روشن می‌شود هم تکلیف تیم سقوط‌کننده‌ای که ماشین‌سازی باشد و به این ترتیب دو بازی آینده‌ی ذوب‌آهن را راحت‌تر می‌کند.

در آن سو، پیکان تنها یک امتیاز کمتر از ذوب‌آهن دارد و تمامی شانس‌های ذکرشده برای تیم اصفهانی برای پیکان هم وجود دارد. آنها می‌توانند به کسب سهمیه هم امیدوار باشند. پیکان در 10 بازی اخیر خود 7 شکست داشته است. آنها هفته‌ی گذشته در یک بازی جنجالی مغلوب پرسپولیس شدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز