خبرگزاری کار ایران

والورده جایگزین آرسن ونگر خواهد شد؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۴۸

ارنستو والورده مربی اتلتیک بیلبائو طی تماسی که با باشگاه آرسنال داشته،علاقه مند به مربیگری این باشگاه مشهور انگلیسی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از "ایندیپندنت"، ارنستو والورده با توجه به آینده مبهم آرسن ونگر در آرسنال، علاقمند به حضور روی نیمکت آنهاست. این در حالی است که از او به عنوان نامزد جایگزینی به جای لوئیز انریکه در بارسلونا نیز نام برده می‌شود. 

با وجود در نظر گرفتن شرایط آرسن ونگر در آینده، این آشکار است که آرسنال جوانب مثبت و منفی جایگزینی این مربی را سنجیده است.

مارکا نیز در گزارشی جداگانه در این خصوص نوشته مربی باشگاه اتلتیک بیلبائو با توجه به پایان قراردادش با این تیم در پایان فصل، به تماس آرسنال واکنش نشان داده است.

گزارش شده است که والورده زمان زیادی است که علاقه‌مند به مربیگری در انگلیس است و اکنون رویای حضور در آرسنال برایش با جذابیت همراه شده است.

در حالیکه مربی سابق المپیاکوس و والنسیا یک گزینه ارزان و در دسترس برای توپچی هاست، آرسن ونگر برای ادامه همکاری در فصل آینده دچار تردیدهایی شده است. 

در این رابطه برخی اخبار از تلاش کارلوس اونژه، دستیار لوئیز انریکه برای حضور روی نیمکت بارسا خبر می‌دهند تا حضور والورده در نیوکمپ با کمترین احتمال همراه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز