خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: بازیکنان ایران مسئولیت‌پذیر هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۰۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسئولیت‌پذیری یکی از ویژگی‌های خوب بازیکنان والیبال ایران است که در پیشرفت آنان تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ عصر امروز در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات امروز تمرینات سبکی است زیرا بازیکنان جوان را برای شرکت در تمرینات دعوت کرده‌ایم و می‌خواهیم آن‌ها را محک بزنیم، به طور قطع این بازیکنان در آینده پیراهن تیم ملی را خواهند پوشید و از امروز باید محک جدی بخورند.

وی با بیان اینکه تمرینات اصلی تیم ملی والیبال از هفته آینده شروع می شود،تصریح کرد: در تمرینات اصلی تیم ملی، تمامی بازیکنان شرکت خواهند داشت؛ بازیکنان هم اکنون در حال استراحت هستند و تمرینات رفته رفته با حضور آنها سخت‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: دور نخست تمرینات تیم ملی پنج روز به طور می‌انجامد و در این هفته 9 جلسه تمرین خواهیم داشت؛ در این 9 جلسه بازیکنان جوانی که باید در تمرینات بمانند را شناسایی کرده و سایر بازیکنان از تمرینات جدا خواهند شد.

کولاکوویچ تاکید کرد: این غربالگری نهایی نیست و امیدوارم بازیکنانی که این جمع را ترک می‌کنند، ناراحت نباشند زیرا به طور حتم در آینده هر بازیکنی شرایط خوب و مناسبی داشته باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره بازی های پیش روی تیم ملی گفت: سه دیدار دوستانه و تدارکاتی خواهیم داشت و به دیدار تیم های اسلوونی، لهستان و مونته نگرو می رویم، اعتقاد دارم دیدارهای تدارکاتی برای آزمایش بازیکنان بسیار لازم است و می توانیم سطح توانایی آنها را بسنجیم.

وی ادامه داد: نزدیک‌ترین رقابت‌ها برای تیم ملی والیبال ایران، لیگ جهانی است و این دیدارها می‌تواند برای شرکت قوی‌تر در لیگ جهانی به تیم ملی کمک کند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شباهت های والیبال ایران و صربستان اظهار داشت: شباهت های زیادی دارند به عنوان مثال در صربستان نیز همانند ایران هنگامی که بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود، این دعوت را رد نمی کنند. بازیکنان ایران و صربستان بسیار مسئولیت پذیر هستند و این موضوع به آنها در پیشرفت کمک می کند، تقاوت های نیز وجود دارد که با گذشت زمان حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز