خبرگزاری کار ایران

عطایی 24 بازیکن را به تیم ملی فراخواند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۴۳

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران 24 بازیکن را جهت شرکت در رقابت های قهرمانی زیر 21 سال جهان به اردوی امادگی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، 24 بازیکن را برای آماده سازی جهت شرکت در رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان که به میزبانی جمهوری چک برگزار می‌شود، به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

١- جواد کریمى
٢- على رمضانى
٣-مصطفى خلیلى
٤- امیرعباس مرادى
٥- امیرحسین اسفندیار
٦- اکبر ولایی
٧- میربابک موسوى
٨- شایان شاهسون
٩- اسماعیل مسافر
١٠- آرمین افشین فر
١١- امیر قربانى
١٢- طیب عینى
١٣- مهدى لطفى
١٤- محمدکاظم غفارى
١٥- توحید صمدى
١٦- على اصغر مجرد
١٧- على یوسف پور
١٨- رسول اقچه لى
١٩- محود رسولى
٢٠- پوریا یلى
٢١- محمد جواد حیدرى
٢٢- اسماعیل طالبى
٢٣- بیژن براتى
٢٤- على نودوز پور

کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان را اکبر محمدی بعنوان سرپرست، بهروز عطایی بعنوان سرمربی، مسعود آرمات – علیرضا طلوع کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، بهمن تاروردی‌زاده (بدنساز)، حسین خوریانی و امین شاگری (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، این اردو از 15 فروردین آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده می‌بایست راس ساعت ٥ بعد از ظهر روز سه شنبه 15 فروردین خود را در هتل آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشى انقلاب به سرپرست تیم معرفى نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز