خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته انضباطی

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز 30 میلیون ریال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۱۶

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود درمورد تیم‌های لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای اعلام شده توسط کمیته انضباطی به شرح زیر است:

*لیگ برتر فوتبال بانوان

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و خیبر خرم اباد روز یکم بهمن ماه برگزار و از سوی فاطمه عزیزی، دروازه بان تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که باعث جنجال شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل رفتار ناشایست با تیم داوری به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، تیم خیبر خرم آباد به دلیلی خوداری از ادامه مسابقه از دقیقه 82 به بعد در حالی که نتیجه بازی دو بر یک به سود تیم مقابل در جریان بود که در این خصوص تصمیم کمیته برگزار کننده اتخاذ شد، طبق ماده 741 آیین نامه انضباطی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه برای تیم های شهرداری بم و سیرجان

مسابقه دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان روز 23 بهمن ماه برگزار شد و مهدیه مولایی، بازیکن تیم شهرداری بم به خاطر فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد، طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

یوسفی، سرپرست تیم شهرداری سیرجان به خاطر اهانت به داور بازی به توبیخ کتبی و یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان به دلیل درگیری با یکدیگر، هر یک از تیم ها باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

گفتتی است، تیم شهرداری بم به دلیل خودداری از ادامه مسابقه که منجر به نیمه تمام ماندن بازی شد و با اعلام کمیته مسابقات نتیجه سه بر صفر به سود تیم مقابل شد، این تیم به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*لیگ برتر فوتسال آقایان

مسابقه تیم  ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان در تاریخ 13 اسفند ماه برگزار و از سوی تماشاگران  تیم ملی حفاری اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی، پرتاب موارد محترقه و اشیا مختلف که سبب وقفه در برگزاری بازی شد، رخ داد. تیم ملی حفاری اهواز طبق ماده 79 به 30 میلیون ریال جرمه نقدی محکوم است و در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی این تیم از سوی تماشاگران، هوادران این باشگاه از همراهی تیم خود در دیدار خانگی محروم خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز