خبرگزاری کار ایران

خدیرا: هنوز وقت آن نرسیده که به لیگ آمریکا بروم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۸۲

هافبک آلمانی یوونتوس که با این تیم موفقیت‌های خوبی بدست آورده، پیشنهاد‌های زیادی از لیگ آمریکا داشته ولی نظرش این است که هنوز وقت آن نیست که به تیم‌های امریکایی بپیوندد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رپوبلیکا سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس می‌گوید برای بازی در لیگ فوتبال آمریکا MLS برنامه دارد اما فعلاً قصد انجام چنین کاری را ندارد و بعید می‌داند که در آینده‌ای نزدیک هم مسافر آمریکا شود. گفته می‌شود که خدیرای 29 ساله در پایان این فصل به MLS می‌رود اما خود او احساس می‌کند که هنوز چند سال دیگر می‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و پس از آن احتمالاً دوران بازیگری‌اش را در آمریکا به پایان خواهد رساند.

خدیرا در گفت‌و‌گو با نشریه"رپوبلیکای ایتالیا" گفت: «من می‌توانم پیش‌بینی کنم که در تیمی دیگر هم بازی خواهم کرد. من به آمریکا خواهم رفت اما هنوز زود است. می‌خواهم چند فصل دیگر هم در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کنم چون هنوز احساس می‌کنم که از نظر فیزیکی و روانی آماده‌ام. بازیکنان فوق‌العاده زیادی وجود دارند اما من فکر نمی‌کنم تعداد آنهایی که از من وضعیت بهتری دارند، خیلی زیاد باشد. من می‌خواهم لیگ قهرمانان را ببرم و به تیم ملی آلمان هم برای دفاع از قهرمانی‌اش در جام جهانی کمک کنم اما اگر به آمریکا یا چین بروم، نمی‌توانم به این اهدافم برسم. علاوه بر این من همین حالا هم دارم حقوق خوبی می‌گیرم.»

سایت کالچو مراکاتو در ماه نوامبر گزارش کرد که تیم‌های لس‌آنجلس گلکسی، نیویورک ردبولز و نیویورک سیتی سه تیم آمریکایی هستند که به جذب خدیرا تمایل دارند. او که محصول آکادمی باشگاه اشتوتگارت است، سال 2010 این تیم را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و تابستان سال 2015 نیز به یوونتوس ملحق شد. خدیرا با اعلام اینکه برنامه‌ای برای بازگشت به آلمان ندارد گفت: «اشتوتگارت تیم من است و افتخار می‌کنم که این تیم تنها تیم آلمانی بوده است که پیراهنش را پوشیده‌ام. در آینده شاید به این باشگاه برگشتم تا در نقشی متفاوت کمک کنم اما قبل از آن می‌خواهم کمی دیگر بازی کنم و سفری به دورتادور جهان داشته باشم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز