خبرگزاری کار ایران

افتخاری: سند باشگاه استقلال مفقود است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۹۹

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران از اوضاع بالاتکلیف مالکیت باشگاه استقلال ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در حاشیه جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: خوشبختانه همه هماهنگ رای دادند تا فدراسیون فوتبال تقویت شود و به کارش ادامه‌ بدهد. البته مباحث مالی هم مطرح شد که باید آن هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی درخصوص وضعیت مالکیت ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، خاطر نشان کرد: این موضوع به مدیران سابق بر می‌گردد که وضعیت مالکیت را مشخص نکرده‌اند. به طور مثال در باشگاه استقلال سند مالکیت وجود ندارد و به ما می‌گویند که سند مالکیت را به باشگاه تحویل داده‌اند، اما سند در باشگاه نیست. شاید در اختیار یکی از مدیران سابق باشد. به‌ هر حال باید بیایند و تکلیف این موضوع را مشخص کنند.

افتخاری در ادامه‌ با بیان این که عنوان شد فدراسیون فوتبال با کسری بودجه سه میلیاردی تومان مواجه است، گفت‌: اگر بخواهیم این بودجه را اجرایی کنیم با کسری سه میلیارد تومانی مواجه می‌شویم که آقای داورزنی قول دادند که این مبلغ را از طریق وزارت ورزش و جوانان تامین کنند تا کم و کسری‌های فدراسیون فوتبال بر طرف شود. مطمئنا وزارت ورزش و جوانان در این زمینه کمک می‌کند تا مشکلات مالی بر طرف شود.

وی در رابطه با مالیات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بحث دارایی و مالیات گریبان ورزش را گرفته است. باشگاه‌ها هم با این مشکل مواجه هستند. دارایی صورت حسابی را اعلام کرده است که اگر فدراسیون فوتبال به آن رسیدگی نکند مالیات سنگینی باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز