خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: برای کمک مالی از وزیر ورزش قول گرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۵۳

نائب رییس اول فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی فدراسیون از وعده‌های وزیر ورزش برای کمک مالی به فدراسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان نائب رییس اول فدراسیون فوتبال در  مجمع این فدراسیون درخصوص انتخابات اظهار کرد: 2 نفر از نواب رئیسی که از قبل به عنوان سرپرست معرفی شده بودند، با توجه به عملکرد آنها مجمع رای داد. 

وی در رابطه با ابهامات مالی افزود: شفاف است و مشکلی ندارد. همیشه ما یک بودجه ای را پیش بینی می کنیم. الان مدتی گذشته و وزیر هم قول داده که بیشتر به فدراسیون کمک شود. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اختلاف با کی روش تصریح کرد: حوزه من فوتسال است و این مسائل به من مرتبط نمی‌شود. رابطه ما خیلی خوب است و همیشه گفته‌ایم که هر کمکی از دستمان برمی آید، انجام می‌دهیم.

کفاشیان با اشاره به قرارداد با جیووا گفت: جیووا قراردادی بود که بین 9، 10 اسپانسر بعد از 6 ماه بررسی با بهترین کیفیت انتخاب شد و توسط هیات رئیسه فدراسیون نیز تصویب شد. یکی از بندهایی که ما در قرارداد گذاشته بودیم، این بود که کادرفنی تیم ملی باید آن را تایید کند. ما هم گفتیم که با کیفیت پایین نمی توانیم از شما این جنس ها را قبول کنیم. همین موضوع باعث  مشکلاتی شد.در حال حاضر از اسپانسر دیگری استفاده می‌‌کنیم. اگر مشکلشان حل شود، بازهم همکاری می‌کنیم و اگر نشود، قراردادمان فسخ می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز