خبرگزاری کار ایران

هیئت مدیره استقلال دردسر ساز شده؛

نامجو مطلق: فدراسیون هم در فساد فوتبال مقصر است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۶۵

پیشکسوت فوتبال ایران فدراسیون را هم در گسترش فساد در فوتبال مقصر می‌داند چرا که به اعتقاد او فدراسیون در مقابله با این مسئله اقدام جدی نمی‌کند.

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وجود فساد در فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه این بحث همیشه وجود دارد و هیچ اقدام خاصی در این زمینه صورت نمی‌گیرد. من در این باره فدراسیون را هم مقصر می‌دانم چرا که اقدام جدی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

او در ادامه تصریح کرد: چند بار چند مربی را محروم اعلام کردند اما مجددا به آن‌ها اجازه فعالیت دادند که این خودش مشکل دارد. اگر قرار بر مبارزه با فساد در فوتبال است چرا مربیانی که فدراسیون اعلام به محرومیت‌شان می‌کند، دوباره می‌توانند مربیگری کنند؟ 

نامجو مطلق در ادامه با اشاره به مشکلات مالی بیشتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: کم‌تر باشگاهی در ایران بر اساس بودجه‌ای که دارد بازیکن می‌گیرد. بیشتر باشگاه‌ها برای این که در نقل و انتقالات عقب نمانند بر خلاف بودجه‌ای که دارند، بازیکن جذب می‌کنند و همین مسئله باعث بدهکار شدن آن‌ها می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: به اعتقاد من فدراسیون باید جلوی فعالیت باشگاه‌های بدهکار را بگیرد تا با محرومیت آن‌ها حداقل در سال‌های بعد شاهد افزایش بدهکاری این باشگاه‌ها و گسترده شدن مشکلات مالی شان نباشیم. اگر همه چیز از اول سفت و محکم انجام شود‌، این مشکلات شایع را در فوتبال نمی‌بینیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این باشگاه اظهار داشت: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته بود اما مصاحبه‌های برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه کار این تیم را سخت و آرامش را از استقلال گرفت. عضو هیئت مدیره یک باشگاه که نباید این قدر مصاحبه کند. هیچ کجای دنیا اعضای هیئت مدیره به این مقدار مصاحبه نمی‌کنند اما در ایران اعضای هیئت مدیره حتی بیشتر از کادر فنی هم مصاحبه می‌کنند و همین مسئله به استقلال ضربه زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز