خبرگزاری کار ایران

هیئت مدیره‌ی استقلال امضا کند، پول فردا واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۹۶

اسپانسر باشگاه استقلال مبلغی را به حساب این باشگاه واریز خواهد کرد که در صورت امضا و تایید هیئت مدیره استقلال فردا به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات مالی استقلال در صورتی فردا حل می‌شود که هیئت مدیره این باشگاه با پرداخت طلب بازیکنان موافقت کند.

پرداخت طلب استقلالی‌ها در گرو امضای هیئت مدیره‌ای است که این روزها کادر فنی و بازیکنان آبی‌پوش به شدت از آن‌ها ناراضی هستند و با توجه به این مسئله ممکن است هیئت مدیره استقلال این نارضایتی را با امضا نکردن طلب استقلالی‌ها فردا پاسخگو باشند‌.

به هر حال در حال حاضر پرداخت طلب استقلالی‌ها فردا پنجاه به پنجاه است که در صورت واریز نشدن پول تا ظهر شنبه  شاگردان منصوریان فردا هم به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

آنها تاکید کرده‌اند فردا فقط در شرایطی تمرین می‌کنند که پول به حسابشان واریز شود و با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد احتمال ادامه  اعتصاب استقلالی‌ها فردا هم وجود داشته باشد. آن هم در شرایطی که این تیم بازی سخت و حساسی را دوشنبه برابر لوکوموتیو ازبکستان دارد.

با این حال باید دید فردا هیئت مدیره استقلال زیر برگه پرداختی‌های کادر فنی و بازیکنان را امضا می‌کند تا آتش بس در خانواده استقلال اعلام شود یا جنگ اعتصاب هم چنان ادامه دارد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز