خبرگزاری کار ایران

شاگردان کارخانه در یک قدمی کسب قهرمانی لیگ والیبال

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۵۸

تیم والیبال پیکان تهران مغلوب بانک سرمایه شد و به جایگاه دومی بسنده کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهدای منا روز گذشته در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد. تیم والیبال پیکان تهران در دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر در حالی که ست های اول و دوم را با پیروزی به پایان رساند، در سه ست بعدی مغلوب بانک سرمایه شد و یک گام از کسب عنوان قهرمانی عقب ماند.
در مرحله نهایی این رقابت ها تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران برای عنوان قهرمانی و تیم های شهرداری ارومیه و سایپا تهران برای مدال برنز و عنوان سومی با یکدیگر روبرو می شوند.
بر این اساس تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران سه بر دو مغلوب حریف خود شدند.
شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ست های اول و دوم 25 بر 21 و 25 بر 20 مغلوب شدند اما دست از تلاش برنداشتند و در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 9 به پیروزی رسیدند تا پیکان را یک گام از جام دور کنند.
در ست نخست این مسابقه امیر غفور ملی پوش تیم پیکان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.
ابراهیم فیروزی و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. محمد موسوی بازیکن بانک سرمایه در این مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد.
حمید حق بین و خلیل یگانه مجد نیز بر جدال دو تیم پیکان و بانک سرمایه نظارت داشتند که به مدت 150 دقیقه طول کشید. این دیدار یک هزار و 500 تماشاگر نیز داشت.
در دیدار مسابقه این مرحله تیم شهرداری ارومیه موفق به شکست سه بر یک میهمان خود شد تا این تیم نیز به کسب عنوان سومی لیگ برتر امیدوار شده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز