خبرگزاری کار ایران

قهرمان تکواندو جام کوثر مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۵۱

رقابت‌های لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان با حضور 184 هوگوپوش از شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های هفته نهم، دهم و یک دیدار از هفته یازدهم (پایانی) از دوازدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان گروه زنان جام کوثر، روز شنبه (21 اسفند ماه) با حضور 184 هوگوپوش و در قالب 12 تیم همیاران ورزش هیات تکواندو دورود، هیات تکواندو البرز یک، هیات تکواندو خراسان رضوی، هیات تکواندو گیلان، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو البرز، آینده سازان لوازم خانگی کن، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، بیمه رازی، هیات تکواندو شمال شرق، نانوحیات و لوازم ورزشی کوروش در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

در دیدارهای هفته نهم، تیم آینده سازان لوازم خانگی کن به مصاف همیاران ورزش هیات تکواندو دورود می‌رود و هیات تکواندو شمال ‌شرق رده ‌پنجمی رو در روی هیات تکواندو خراسان ‌رضوی قرار خواهد گرفت.
تیم بیمه رازی نیز که صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است در مقابل تیم لوازم خانگی کن که با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد، صف آرایی می‌کند تا مشخص شود کدام تیم می‌تواند عنوان قهرمانی جام دوازدهم را به نام خود ثبت کند.

گفتنی است، در پایان هفته هشتم این رقابت‌ها تیم بیمه رازی بدون باخت و با کسب 55 امتیاز هم‌چنان به صدرنشینی خود تداوم بخشید و تیم لوازم خانگی کن با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت. هم‌چنین تیم لوازم ورزشی کوروش توانست با یک پله صعود جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز