خبرگزاری کار ایران

بدشانسی در لیگ برتر؛ پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا

عاشوری: پولی از طرف استاندار دریافت نکرده‌ایم/ توپ‌هایمان در لیگ برتر گل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۰۹

بازیکن استقلال خوزستان شکست تیمش در لیگ برتر را بدشانسی تلقی کرده و می گوید هنوز شارژ مالی توسط هیچ ارگانی برای این تیم صورت نگرفته است.

علی اصغر عاشوری بازیکن استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: تیم در وضعیت خوبی به سر می برد. باهمت بازیکنان و کادر فنی در آسیا عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم مدیران ارشد باشگاه هم کمی به فکر تیم و مسائل مالی بازیکنان باشند.

وی در ادامه افزود: تیم و کادر فنی به خود باوری و هماهنگی رسیده اند. از لحاظ تاکتیکی وفنی تمرینات خوبی رو پشت سرگذاشتیم که در عمل هم این آمادگی را نشان دادیم. 

عاشوری با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه خوزستانی تاکید کرد: از لحاظ روحی و روانی هم بچه ها باید شارژ مالی شوند تا در ادامه لیگ وبازی های آسیایی هم به همین شکل با قدرت کار کنیم.

وی در خصوص شارژ مالی باشگاه توسط استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: هنوز پولی به باشگاه تعلق نگرفته و تیم و بازیکنان دریافتی نداشتند.

عاشوری: پولی از طرف استاندار دریافت نکرده‌ایم/ توپ‌هایمان در لیگ برتر گل نمی‌شود

این بازیکن فوتبال در رابطه با بازی‌های تیمش در لیگ برتر گفت: ما در لیگ بدشانسی آوردیم و توپ‌ها از دروازه حریف عبور نمی کرد. در چند بازی از داوری ضربه خوردیم. درحال حاضر هم به جز باخت به پیکان چند برد خوب و مساوی داشتیم. درکل روند خوبی داریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط استقلال خوزستان و شباهت آن به لسترسیتی تصریح کرد: با درایتی که کادر فنی دارد اخراج مربی در تیم ما قطعا اتفاق نخواهد افتاد. درحال حاضر وضعیت خوبی داریم و نیازی به این اتفاق نیست. درست است که در بعضی از موارد شباهت‌هایی با لستر سیتی داریم اما همه اشتراک ها را نداریم.

عاشوری عنوان کرد: من شرایط خوبی در تیم دارم. باتوجه به نیاز تیم بازی درهافبگ دفاعی بازی می کنم. و سعی کردم عملکرد خوبی دراین پست داشته باشم.

وی با اشاره به پایان محرومیت خود تصریح کرد: در بازی با ماشین سازی مومنی را به خاطر محروم نخواهیم داشت اما محرومیت مندر بازی با پیکان به پایان رسیده و در دیدار با تیم تبریزی به میدان خواهم رفت. 

این بازیکن در پایان در خصوص عدم آمادگی بازیکنان برای بازی با ماشین سازی اظهار کرد: ماشین سازی تیم خوبی است و با آمدن فرهاد کاظمی متحول شده است و ما دوشنبه بازی داشتیم. سه شنبه پرواز از ابوظبی به دبی و از دبی به تهران داشتیم و پس از چند ساعت تاخیر به اهواز برگشتیم و بازیکنان هنوز کاملا ریکاوری نشده اند اما امیدواریم که تا بازی با ماشین سازی به آمادگی لازم دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز