خبرگزاری کار ایران

زنده ماندن ستاره ساحل عاجی چلسی با معجزه

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۰۳

مادر دیدیه دروگبا از دوران کودکی جالب توجه این ستاره ساحل عاجی خاطرات جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 38ساله اسطوره چلسی است. کلوتیلد، مادر او گفته که او حتی پیش از آنکه به دنیا بیاید هم توانسته بود مرگ را شکست دهد، چرا که دوران بارداری مادر او ده ماه طول کشید اما او تنها در هفت‌ماهگی یاد گرفت که راه برود.

دروگبا در مارس 1978 در آبیجان، پایتخت ساحل عاج به دنیا آمد. مادرش گفته که زایمان او بسیار دشوار بوده است. نوزادان معمولا در 9ماهگی به دنیا می‌‌آیند و اگر دو هفته از 9 ماه بگذرد، آنها را با عمل جراحی به دنیا می‌آورند. کودکان همچنین از 12 تا 18ماهگی راه رفتن را می‌آموزند.

کلوتیلد در یک شبکه تلویزیونی در ساحل عاج گفته است: «زمانی که دیدیه را باردار بودم، مدت زیادی از زمان مقرر به دنیا آمدن او گذشت. ده ماه طول کشید تا او به دنیا بیاید اما او تنها وقتی که هفت ماه داشت راه رفت. او هرگز چهار دست و پا راه نرفت.»

کلوتیلد پیش‌تر گفته بود که به پسرش «تیتو» می‌گفته است. او مارشال تیتو، رییس جمهوری سابق یوگسلاوی را دوست داشت و به این دلیل پسرش را تیتو صدا می‌زد. والدین دروگبا او را در پنج‌سالگی به فرانسه فرستادند تا پیش دایی‌اش، میشل گوبا زندگی کند که فوتبالیستی حرفه‌ای بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز