خبرگزاری کار ایران

داورزنی: بانوان ملی‌پوشان والیبال موظف به ارائه الگوی مناسبی از ورزش هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۵۲

سرپرست فدراسیون والیبال معتقد است بانوان والیبالیست ایران در رقابت های برون مرزی دو وظیفه مهم فنی و فرهنگی بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال،  محمدرضا داورزنی شب گذشته در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر که خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، افزود: فدراسیون والیبال هیچ فرقی بین تیم های دختران و پسران قائل نیست و در عمل نیز این موضوع را ثابت کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه ملی پوشان دختر ایران وظیفه سنگین تری نسبت به پسران دارند، گفت: نمایندگان بانوان ایران در رقابت های برون مرزی علاوه بر تلاش برای افزایش سطح فنی خود، وظیفه ارائه الگوی مناسب از ورزش بانوان با پوشش اسلامی نیز بر عهده دارند.
سرپرست فدراسیون والیبال تاکید کرد: حضور شما نوجوانان دختر در رقابت‌های برون مرزی از نظر فرهنگی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم در این ماموریت مهم سربلند باشید.
دکتر داورزنی در ادامه به رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان دختر اشاره کرد و خطاب به ملی پوشان گفت: مسابقات سختی پیش رو دارید. تلاش شما برای موفقیت از نظر فدراسیون والیبال اهمیت دارد، بنابر این باانگیزه به مصاف حریفان خود بروید و به یقین اگر خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنید، حتما موفق خواهید بود.
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 15 تا 23 اسفندماه در چین برگزار می شود و تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای پنجمین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. ملی پوشان ایران فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد چین ترک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز