خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: استقلال به قدری پیشرفت داشته که دشمنان منصوریان هم از تیمش تعریف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۴۵

پیشکسوت استقلال از عملکرد منصوریان در این تیم تمجید کرد و معتقد است که حضور وی در جمع آبی پوشان باعث پیشرفت این تیم شده است.

مجید نامجو مطلق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خیلی خوب شده و این تیم به نسبت نیم فصل اول تفاوت خیلی محسوسی کسب کرده است. خوشبختانه شرایط خوب استقلال حتی باعث شده تا دشمنان منصوریان هم از تیم او تعریف و تمجید کنند.

پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: استقلال به خود باوری و اعتماد به نفس رسیده و جدا از شرایط خوبی که از نظر آمادگی دارد، از نظر روحی هم شرایط خیلی خوبی دارد که می‌تواند از آن استفاده کند. در شرایط فعلی کم‌تر تیمی می‌تواند جلودار استقلال باشد و من امیدوارم آن‌ها همینطور به این رویه ادامه دهند.

وی در ارتباط با بازی استقلال مقابل الاهلی گفت: الاهلی تیم آماده و خوبی است اما با توجه به شرایط خوب این روزهای استقلال من فکر می‌کنم این تیم توانایی شکست دادن الاهلی را هم دارد .استقلالی که السد را شکست داد، قطعا می‌تواند الاهلی را هم ببرد فقط کافی است که آن‌ها باز هم از فرصت‌های خود خوب استفاده کنند.

نامجو مطلق در ارتباط با عملکرد جوانان استقلال اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان جوان استقلال خیلی آماده هستند. نمونه‌اش نورافکن است که حتی او توانست ژاوی را مهار کند. البته نباید فراموش کرد عملکرد امید ابراهیمی هم به نسبت نیم فصل اول خیلی بهتر شده که همین مسئله هم در بهتر بازی کردن استقلال تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز