خبرگزاری کار ایران

تیم‌های فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۸۱

تیم والیبال ساحلی لهستان مقابل روسیه به پیروزی رسید و حریف یک تیم روسی دیگر در فینال شد.

به گزارش رایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین دیدار نیمه‌نهایی تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) بین دو تیم روسیه (استویانوفسکی/یارزوتکین) و لهستان  (کانتور/لوزیاک)  برگزار شد.

در این مسابقه که از ساعت 12 آغاز شده بود تیم لهستان موفق شد با حساب 2 بر صفر به پیروزی رسیده و راهی فینال مسابقات شود. لهستانی‌ها در دو ست با نتایچ 21 بر 13 و 21 بر 17 به پیروزی رسیدند.

پیش از این مسابقه هم تیم روسیه (لیامین/کرازیلنیکوف) با پیروزی مقابل آلمان به فینال رسیده بود. بر این اساس دو تیم لهستان و روسیه راهی فینال شدند و از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت. دیگر تیم روسی حاضر در این مسابقات هم که مقابل لهستان تن به شکست داد در مسابقه رده‌بندی با تیم آلمان دیدار خواهد کرد.

**برنامه مرحله نهایی مسابقات به شرح زیر است:

ساعت 15 (رده بندی)

آلمان (شومن/تول)  – روسیه (استویانوفسکی/یارزوتکین)

ساعت 16 (فینال)

روسیه (لیامین/کرازیلنیکوف)- لهستان (کانتور/لوزیاک)

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) از 27 بهمن آغاز شد و امروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی به کار خود پایان می‌‌دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز