خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان: تیر و کمان ایران یکی از قدرت های برتر دنیاست

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۷۴

جبرائیل عبادی در این خصوص گفت: ایران یکی از قدرت های دنیاست و باید این قدرت را حفظ کرده و برای کسب مدال های بیشتر تلاش کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  کمیته ملی پارالمپیک درباره تیم ملی تیر و کمان اظهار داشت: تیم ملی ایران در بازی های پارالمپیک نشان داد یکی از قدرت های تیراندازی با کمان دنیاست اما باید این مقام را حفظ کرده و نفرات جدید را اضافه کرده و در مسابقات آینده با قدرت بیشتری شرکت کنیم.

وی افزود: اگرچه موقعیت خوبی در جهان داریم اما نباید متکی بر موقعیت کنونی خود در جهان باشیم بلکه باید تعداد مدال هایمان را افزایش دهیم چراکه یکی از بهترین تیم های دنیا را در اختیار داریم.

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان به استعدادهایی چون محدثه کهنسال، کم سن ترین عضو تیم ملی ایران در بازی های پارالمپیک ریو، اشاره کرد و گفت: کهنسال یکی از کمانداران جوان و مستعدی است که در بازی های پارالمپیک ریو شرکت کرد. وی می تواند در بازی های پاراآسیایی نیز رقابت کند و پشتوانه ای برای تیم ملی بزرگسال کشورمان باشد.

وی هدف تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات را کسب بهترین مدال ها دانست و خاطرنشان کرد: برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده ایم و هدفمان کسب بهترین مدال هاست. به همین منظور و برای کشف بازیکنان مستعد رقابت‌های قهرمانی کشور را زیر نظر می‌گیریم تا بازیکنان جوان مستعد را شناسایی کنیم. هم‌چنین به استان‌های مختلف کشور نیز سفر می‌کنیم تا کماندارانی که در سنین پایین هستند را شناسایی کنیم.

عبادی رقابت‌های قهرمانی جهان چین را مهم ترین مسابقه  تیم ملی بزرگسالان در سال ۲۰۱۷ ارزیابی کرد و اظهار داشت: کمانداران ملی پوش درحال حاضر تمرینات خود را انجام می دهند و قرار است بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده تا برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز