خبرگزاری کار ایران

یزدانی از نظر جسمانی تحلیل رفت؛

برزگر: قهرمان المپیک اشتباه کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۴۶

عضو شورای فنی کشتی آزاد کشورمان معتقد است که مدال آوران المپیک ما در ریو در جام جهانی کرمانشاه می‌توانستند با انگیزه بیشتری در برابر حریفان خودشان قرار بگیرند.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سطح فنی جام جهانی افزود: سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود تیم‌های آمریکا و آذربایجان با همه موجودیت کشتی خودشان در جام جهانی حضور پیدا کرده بودند.

وی ادامه داد: تیم کشتی آمریکا بسیار قدرتمند و آماده نشان داد، شکست تیم آمریکا از سوی تیم ایران واقعا کار بسیار دشواری بود و ملی پوشان ما برای این پیروزی سنگ تمام گذاشتند.

دارنده 4 نشان کشتی آزاد جهان و المپیک در رابطه با شکست حسن یزدانی افزود: به هر حال یزدانی بعد از المپیک کمی از انگیزه‌اش کاسته شده بود، البته وی در جام جهانی در یک وزن بالاتر بر روی تشک رفت و مبارزه در یک وزن بالاتر بسیار متفاوت تر از اوزان سبک‌تر است.

نایب قهرمان المپیک مونترال می‌گوید: اشتباه یزدانی این بود که خواست همانند کشتی گیر 74 کیلوگرم در وزن 86 کیلوگرم کشتی بگیرد، به آن معنا که با رویکرد سرعتی شروع کرد و در نهایت از نظر جسمانی تحلیل رفت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به هر حال حسن یزدانی نیاز به تمرینات متفاوت‌تر برای وزن 86 کیلوگرم دارد و معتقدم وی می‌تواند در مسابقات جهانی پاریس در صورت ممارست در تمرینات به موفقیت دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز