خبرگزاری کار ایران

لطیفی: حسن یزدانی باید در جام جایزه بزرگ فرانسه به میدان می‌رفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۲۳

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است که باید حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در جام بین المللی فرانسه برای ارزیابی خودش به میدان می‌رفت.

مرتضی لطیفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: تیلور کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم آمریکا چند وقت قبل در جام بین الملی فرانسه توانست به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند، باید حسن یزدانی ما نیز در آن رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: حضور حسن یزدانی در جام بین المللی فرانسه و مصاف با تیلور آمریکایی می‌توانست به شناسایی نقاط ضعف وی منجر و در نهایت زمینه شکست این کشتی گیر آمریکایی در جام جهانی را فراهم سازد.

لطیفی تاکید کرد: شکست حسن یزدانی در جام جهانی وی را از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار داده است و این هنر کادر فنی تیم ملی است که بتواند این قهرمان ارزنده کشورمان را بار دیگر احیا نماید.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص سطح فنی جام جهانی نیز گفت: مسابقات از نظر فنی در شرایط متوسطی قرار داشت البته معتقدم سطح فنی کشتی دنیا افول کرده است و کشتی بین 4 کشور ایران، روسیه، آمریکا و آذربایجان خلاصه شده است.

لطفی در خاتمه خاطر نشان کرد: باید فدراسیون جهانی کشتی با برنامه ریزی صحیح بتواند رغبت و علاقه به کشتی را در همه کشورهای جهان ایجاد کند، این تمایل می‌تواند منجر به پیشرفت و ارتقای سطح کشتی در دنیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز