خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن، تغییر در ارنج استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۳۰۵

جدا از محرومیت و مصدومیت چهار بازیکن، منصوریان به برخی از نفرات خود استراحت می‌دهد بنابراین ترکیب استقلال برابر ذوب آهن تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ترکیب استقلال در بازی امروز دستخوش تغییر می‌شود. جدا از این که محرومیت رحمتی و رابسون سبب به میدان آمدن سید حسین حسینی و مجید حسینی در دروازه و خط دفاع می‌شود، بخش دیگری از تغییرات در ترکیب استقلال ممکن است با استراحت دادن به چند استقلالی همراه شود. این احتمال وجود دارد که منصوریان برزای را نیمکت نشین کرده و از جابر انصاری در ترکیب خود استفاده کند. یا این که به زکی پور استراحت داده و یعقوب کریمی را جانشین او کند.
به هر حال با توجه به این که کادر فنی استقلال پیش از بازی اعلام به تغییر در ترکیب و استراحت دادن به چند بازیکن خود داده‌اند، ترکیب استقلال متفاوت با بازی‌های قبلی خواهد بود. اما ترکیب احتمالی بازی امروز را می توانند این نفرات تشکیل دهند:
سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، پادوانی، یعقوب کریمی (میلاد زکی پور)، خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، جابر انصاری (بهنام برزای) علی قربانی و کاوه رضایی.
منصوریان به احتمال همانند بازی‌های اخیر تیمش با ترکیب هجومی استقلال را به میدان خواهد فرستاد. هدف تیمی او این است که اول گل نخورند و بعد به فکر گل زدن باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز