خبرگزاری کار ایران

ما به این پرونده مشکوکیم و مصلحتی برخورد نکنید!

یادداشت مدیر ذوب‌‎آهن خطاب به کامرانی‌فر در خصوص بازیکن غیرمجاز تراکتور

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۸۲

باشگاه ذوب آهن همچنان پیگیر احقاق حق خود در خصوص استفاده تراکتورسازی از بازیکن غیرمجاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذوبی‌ها اعتقاد دارند مهدی کیانی با توجه به دریافت دو کارت زرد و قرمز در جدال با ماشین سازی باید از همراهی تراکتور در دیدار برابر این تیم نیز محروم می‌شد. با این حال کمیته داوران اعتقاد دیگری دارد و کاپیتان تراکتورسازی با گلزنی خود در جدال با ذوب زمینه شکست شاگردان مجتبی حسینی را نیز فراهم آورد. در این رابطه سعید آذری، مدیرعامل ذوب در یادداشتی خطاب به کمیته داوران در این خصوص صحبت‌های خود را مطرح کرده است.

جناب آقای حسن کامرانی فر ریاست محترم دپارتمان داوری

با سلام

همانگونه که مستحضر هستید پرونده مهدی کیانی و بازی کردن این بازیکن ارزشمند تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل ذوب آهن که بنا به تمامی شواهد موجود به صورت غیر قانونی انجام شده است، موضوعی نیست که بتوان از آن به سادگی عبور کرد.

کارنامه موفق شما در زمینه داوری و حضور شما در راس پست حساس ریاست دپارتمان داوری که مورد وثوق آحاد جامعه فوتبال بود سبب شد تا موجی از امید در بین اهالی فوتبال شکل بگیرد و این تصور حاصل شود که با حضور شخصی سلیم النفس، جوان، موفق و دور از حواشی در زمینه داوری، روزهای بهتری در انتظار داوری فوتبال کشور قرار دارد.

آنچه اما اکنون به محل نگرانی باشگاه ذوب آهن اصفهان و فوتبال دوستان بدل شده است مدیریت موضوع مهدی کیانی و چشم پوشی از اتفاقی است که ممکن است همه کارنامه پیشین شما را زیر سوال ببرد.

تعارض آشکاری که در فرم گزارش داوری و فرم گزارش بازی از آن یاد می کنید و معتقدید که داور شما دو اخطار و سپس اخراج را برای مهدی کیانی به ثبت رسانده است می تواند به پاشنه آشیل رفتار صادقانه و حرفه ای کاری شما بدل شود.

برای همه اهالی فوتبال واضح است که فرم گزارش بازی بلافاصله پس از بازی با هماهنگی داور مسابقه و توسط ناظر بازی پر می شود و تاکنون فوتبال ایران شاهد تعارض این چنینی در این فرمها نبوده است. چه می شود که این فرم دچار مشکل می شود و داور شما هم تنها می خواهد با موضع سکوت از این بحران خود ساخته عبور کند؟

آنچه انتظار باشگاه ذوب آهن از شماست توجه به اصل بررسی این پرونده و عدم فرار از صورت مسئله می باشد. چه می شود که شما از تعارضی آشکار بین فرم گزارش بازی و فرم به اصلاح داوری صحبت می کنید ولی حاضر نیستید به این تعارض رسیدگی کنید.

مگر نه اینکه شما پیش از این اخطار مگنو باتیستا را با حساسیتی ویژه مورد بررسی قرار دادید و در نهایت از داور مسابقه خواستید فرم گزارش داوری را ویرایش کرده و اخطار را به نام محمود ابراهیم زاده ثبت کند؟ چه می شود که شما پرونده ای به اهمیت پرونده دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی را مورد بررسی قرار نمی دهید و اینقدر راحت از تعارض آشکار گزارش ناظر و داور عبور می کنید؟ چه می شود که شما به عنوان داور این همه مدارک مستدل در مورد دریافت یک اخطار توسط کیانی و سپس اخراج شدن او را انکار می کنید و این چنینی به توجه از کنار آن عبور می کنید؟

این بی توجهی شما نه به سود اعتبار کاری شما، نه به نفع فوتبال کشور است و مصلحت اندیشی شما برای عبور از این مسئله بی تردید نطفه اتفاقاتی تلخ را در حوزه فوتبال بنا خواهد نهاد.

بار دیگر تاکید می کنیم که ما در این فصل در 9  دیدار با اشتباه مسلم داور و با نظر کارشناسان برنامه نود از پنالتی و گل صددرصد خود محروم شدیم که اگر این اشتباهات نبود بی تردید ما هم اکنون در کورس رقابت با پرسپولیس در لیگ برتر و در فینال جام حذفی  بودیم، با این وجود هیچگاه به اشتباهات مکرر داوری به ضرر خود اعتراضی نکرده و مشکوک نشدیم.

در عین حال آنچه در مورد پرونده کیانی رخ می دهد و عبور ساده شما از پرونده ای که مدارک متعددی در مورد محق بودن ذوب آهن در آن وجود دارد، سوالی ابدی را در ذهن همگان باقی می گذارد؟

ما به این پرونده مشکوکیم آقای کامرانی فر و به عبور مصلحتی از آن...

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز