خبرگزاری کار ایران

قهرمانی بانوان شطرنج جهان ۲۰۱۷- ایران

حجازی‌پور و خادم‌الشریعه راهی پلی‌آف شدند

روز دوم از دور نخست رقابت های شطرنج بانوان جهان به پلی آف کشید و پورکاشیان از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور دوم مرحله نخست رقابت های قهرمانی شطرنج بانوان در حالی به پایان رسید که پورکاشیان بازی را واگذار کرد و حجازی پور و خادم الشریعه راهی پلی آف شدند.

میترا حجازی پور با درجه 2307 و بخت 49 قهرمانی در این رقابت ها، در دور نخست با مهره سفید مقابل استاد بین المللی روسیه،آناستاسیا بودناروک با درجه بین المللی 2463 به پیروزی دست یافت و در دور دوم مرحله نخست رقابت ها، امروز با مهره مشکی به تقابل با حریف روس رفت و مغلوب حریف شد و راهی مسابقه پلی آف در روز دوشنبه شد.

آتوسا پورکاشیان با درجه بین المللی 2303 و بخت 51 قهرمانی در این رقابت ها در دور نخست با مهره سفید رودرروی استاد بین المللی آلمان، الیزابت پتز با درجه بین المللی 2468 و قهرمان چند دوره آلمان به تساوی رسید و امروز با تعویض رنگ مهره در مقابل این حریف آلمانی به تساوی رسید و از صعود به مرحله بعد بازماند.

سادات خادم الشریعه که در این دوره رقابت ها به قرعه راحت تری رسیده بود، با درجه بین المللی 2452 و بخت بیستم قهرمانی در این رقابت ها در دور نخست با مهره سیاه مقابل استاد بین المللی گرجستان، سوپیکو گرامیشویلی با درجه بین المللی 2369 بازی را واگذار کرد و در بازی امروز با تعویض مهره و برد، راهی پلی آف شد تا بتواند فردا به آرزوی خود که صعود از مرحله اول مسابقات است جامه عمل بپوشاند.

 

کد خبر : ۴۵۸۹۶۸