خبرگزاری کار ایران

برانکو ایوانکوویچ : به خاطر شکست در دربی از هواداران عذرخواهی می کنم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۳۲

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: به استقلال بابت این برد تبریک می گویم و از هواداران تیم به خاطر شکست در دربی عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال در داربی ۸۴ گفت: یک بازی بسیار خوب و زیبا را دیدیم.گلهای زیاد و شانس‌های گل فراوانی برای هر دو تیم به وجود آمد. به استقلال بابت این برد تبریک می‌گویم و همین‌طور از هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر خواست و انگیزه‌شان تشکر می‌کنم.

وی افزود: به استقلال بابت بردشان تبریک می‌گویم و از هواداران و بازیکنانم تشکر می‌کنم به خاطر خواست و میل به بردی که در آنها بود. با احساسات زیادی آنها بازی کردند و هیچ ایرادی نمی‌توانم از آنها بگیرم. از هواداران هم ممنونم که در باخت هم بزرگ بودند و فقط متاسفم که در بزرگترین بازی لیگ ایران نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

برانکو ادامه داد: هر شانسی می‌تواند تبدیل به گل شود، اما فوتبال همین است. نیمه اول شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و مقابل دروازه آنها خیمه زده بودیم، اما زمان کافی برای به گل رسیدن نبود. بازهم به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم برنده شویم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از هواداران بابت تشویق‌هایشان ممنون هستم. مطمئنم هستم با کمک هواداران به هدفی که می خواهیم می‌رسیم. خودتان دیدید که داربی همین شکلی است و هر شانسی می‌تواند گل شود. فوتبال است. نیمه دوم یک گل داشتیم و شانس های زیادی داشتیم و جلوی دروازه حریف خیمه زده بودیم ولی زمان کافی برای مساوی کردن نبود. بار دیگر عذرخواهی می‌کنم بابت اینکه نتوانستیم ببریم.

وی درباره تعداد کم تعویض‌هایش در این بازی، گفت: یک تعویض کردیم چون می‌خواستم حمله را تقویت کنم و نیازی به دیگر تعویض‌ها نبود. هم سروش، محسن و امیری خوب بودند و می‌شد شاید فقط نریمان جهان را بازی دهم اما نیمه دوم کلا توپ روی هوا بود.

برانکو درباره غیبت کامیابی‌نیا در بازی بعدی پرسپولیس، عنوان کرد: کامیابی‌نیا بازیکن مهمی برای ماست و مجبوریم بدون او بازی کنیم. به جرات می‌توانم بگویم که او از بهترین‌های ما در لیگ بوده است. البته قبول ندارم جای او خالی بوده است و حسین ماهینی در این پست خیلی خوب بازی کرد.

وی درخصوص مشکل تیمش در دفاع چپ بیان کرد: خودتان می‌دانید استقلال تیم خوبی است. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند ولی طبیعی است که از یک طرف حمله می‌شود. در زمان گل سوم شش بازیکن ما بودند و فقط کاوه رضایی بود. شاید نیاز باشد که احمدزاده به پست جدیدش عادت کند. او اشتباه خاصی نداشت. نمی‌شود که فقط احمدزاده دفاع کند. تیم حریف هم در این موقعیت خیلی خوب کار کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تعداد بالای گل خورده تیمش در این بازی نسبت به کل لیگ و دلیل شکست تیمش گفت: به هرحال این مسابقات هست و این اتفاقات هم رخ می دهد. به جز گل‌هایی که زدند، استقلالی‌ها شانس دیگری نداشتند. آنها موقعیت‌های خطرناکی بدست نیاوردند.

او در رابطه با اعتراضات تیمش به داوری دیدار و حواشی پیش آمده از سوی سید جلال حسینی در مقابل رحمتی گفت: من نمی‌دانم آن درگیری برای چه بود. به هرحال رحمتی هم یک تقصیری داشته که اخراج شده است. فکر می‌کنم تیم ما آمادگی برای این بازی داشت. من دیروز هم گفتم استقلال تیم خوبی است و داربی معیار خاصی ندارد. مهم این است که داربی بازی خوبی بود و این بار استقلال بهتر بود وتکرار می‌کنم این داربی است و برخی جزئیات حساس را بازیکنان رقم می‌زنند.

سرمربی پرسپولیس درباره مصاف با الهلال، اظهار کرد: ما در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داریم. قهرمان عربستان، قطر و الوحده که یکی از بزرگترین باشگاه‌های امارات است. گروهی سختی مقابل ماست و قطعا بازی با الهلال نامعلوم خواهد بود ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. هر شکستی تاثیر خودش را دارد اما در داربی اثرات برجسته‌تر هستند. در داربی احساسات و انرژی بیشتری است و بازیکنان با احساسات برخورد می‌کنند. ما منتظر بازی با سپاهان و در ادامه الهلال هستیم.

برانکو در پایان در خصوص دیدار با سپاهان، گفت: ما چهار داربی پشت سر هم داشته‌ایم. تراکتور، استقلال، سپاهان و الهلال. ال‌کلاسیکوی ما مسابقه با استقلال است اما بازی با سپاهان هم از اهمیت خودش برخوردار است. اگر آمار را ببینیم، متوجه می‌شویم که سپاهان از تیم‌های موفق ایران است. باخت اخیر سپاهان هیچ تاثیری روی بازی با ما ندارد. می‌دانیم که بازی سختی پیش‌روی داریم. همیشه به طور سنتی پرسپولیس به سختی مقابل سپاهان حاضر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز